Sherpas představují technologickou divizi, řídí ji Petr Cikán

Digitální agentura představuje Sherpas Tech pod vedením Petra Cikána

Sherpas Tech je nová divize digitální agentury Sherpas, která stávající agenturní aktivity rozšiřuje o konzultantskou a realizační činnost v oblasti marketingových technologií a komunikace se zákazníkem. Svoji činnost startuje od 14. října a povede ji Petr Cikán (ex Acomware).

„Sherpas TECH zakládáme jako samostatnou konzultační jednotku. Jejím cílem je na základě rozsáhlé a dlouhá léta budované expertizy poskytnout klientům nezávislou analýzu a prostřednictvím vhodně zvolených technologických řešení dále zefektivňovat jejich marketingové aktivity,“ říká u příležitosti založení firmy její hlavní tvář a CEO, Petr Cikán.

Luboš Plotěný, CEO Sherpas, k tomu říká: „Petra znám už dlouhá léta a považuji ho za jednoho z největších expertů na trhu e-mailingu a automatizačních technologií. Jsem proto hluboce přesvědčen, že se Sherpas TECH v průběhu krátké doby podaří dostat na pozici jedničky na trhu retenčního marketingu.“

Michal Mládek, vedoucí obchodu Sherpas, dodává: „Pro Sherpas je v posledních letech obchodně velmi důležitý důraz na garance růstu výkonnostních metrik v rámci digitálních aktivit. Založení divize Sherpas TECH je jednoznačně dalším prvkem, který posílí naši sebedůvěru v rámci tvorby růstových řešení u klientů, kterým jsme schopni nabídnout až 100% výkonnostní záruky vztahující se k agenturní odměně.“

Mohlo by vás zajímat: Parliamo slaví 10 let v PR

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia