Digitální agentura představuje Sherpas Tech pod vedením Petra Cikána
Sherpas Tech je nová divize digitální agentury Sherpas, která stávající agenturní aktivity rozšiřuje o konzultantskou a realizační činnost v oblasti marketingových technologií a komunikace se zákazníkem. Svoji činnost startuje od 14. října a povede ji Petr Cikán (ex Acomware).
„Sherpas TECH zakládáme jako samostatnou konzultační jednotku. Jejím cílem je na základě rozsáhlé a dlouhá léta budované expertizy poskytnout klientům nezávislou analýzu a prostřednictvím vhodně zvolených technologických řešení dále zefektivňovat jejich marketingové aktivity,“ říká u příležitosti založení firmy její hlavní tvář a CEO, Petr Cikán.
Luboš Plotěný, CEO Sherpas, k tomu říká: „Petra znám už dlouhá léta a považuji ho za jednoho z největších expertů na trhu e-mailingu a automatizačních technologií. Jsem proto hluboce přesvědčen, že se Sherpas TECH v průběhu krátké doby podaří dostat na pozici jedničky na trhu retenčního marketingu.“
Michal Mládek, vedoucí obchodu Sherpas, dodává: „Pro Sherpas je v posledních letech obchodně velmi důležitý důraz na garance růstu výkonnostních metrik v rámci digitálních aktivit. Založení divize Sherpas TECH je jednoznačně dalším prvkem, který posílí naši sebedůvěru v rámci tvorby růstových řešení u klientů, kterým jsme schopni nabídnout až 100% výkonnostní záruky vztahující se k agenturní odměně.“