Stále více firem si uvědomuje důležitost pozitivního zákaznického zážitku. Potvrzuje to mimo jiné růst počtu poptávek po realizaci mystery shoppingu, které dostává Ipsos. Platí to i pro sítě čerpacích stanic fungujících na českém trhu, které se v posledních letech rozhodly na tuto oblast zaměřit. Kromě stamilionových investic do modernizace čerpacích stanic a prodeje nepalivového zboží se usilovně věnují i školení zaměstnanců prodejen ohledně kvality obsluhy zákazníka.
Pokud totiž chtějí čerpací stanice oslovit a udržet si nové zákazníky, musí jít kvalita nabízeného zboží a zákaznického servisu ruku v ruce – obzvláště v Česku, které má druhou nejhustší síť čerpacích stanic v Evropě.
Proto měření kvality obsluhy za pomoci mystery shoppingu se stalo standardem i na čerpacích stanicích. „Aby zákazníci odcházeli vždy maximálně spokojeni, je důležité, aby naši zaměstnanci ke každému přistupovali individuálně, a mohli tak zprostředkovat osobitý zážitek z návštěvy čerpací stanice,“ uvádí Karel Mišurec, Senior District Manager společnosti MOL Česká republika, a dodává: „83 procent zákazníků hodnotí zkušenost na čerpací stanici jako pozitivní a 90 procent zákazníků vnímá chování personálu jako příjemné a přátelské. Výsledky nás těší, ale zároveň ukazují, že stále je co vylepšovat.“
V případě dotazů, prosím, kontaktujte Marka Přibyla, Account Manager, Ipsos CEM – [email protected].