Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lze načerpat na benzinkách i pozitivní dojmy?

Stále více firem si uvědomuje důležitost pozitivního zákaznického zážitku. Potvrzuje to mimo jiné růst počtu poptávek po realizaci mystery shoppingu, které dostává Ipsos. Platí to i pro sítě čerpacích stanic fungujících na českém trhu, které se v posledních letech rozhodly na tuto oblast zaměřit. Kromě stamilionových investic do modernizace čerpacích stanic a prodeje nepalivového zboží se usilovně věnují i školení zaměstnanců prodejen ohledně kvality obsluhy zákazníka.

Pokud totiž chtějí čerpací stanice oslovit a udržet si nové zákazníky, musí jít kvalita nabízeného zboží a zákaznického servisu ruku v ruce – obzvláště v Česku, které má druhou nejhustší síť čerpacích stanic v Evropě.

Proto měření kvality obsluhy za pomoci mystery shoppingu se stalo standardem i na čerpacích stanicích. „Aby zákazníci odcházeli vždy maximálně spokojeni, je důležité, aby naši zaměstnanci ke každému přistupovali individuálně, a mohli tak zprostředkovat osobitý zážitek z návštěvy čerpací stanice,“ uvádí Karel Mišurec, Senior District Manager společnosti MOL Česká republika, a dodává: „83 procent zákazníků hodnotí zkušenost na čerpací stanici jako pozitivní a 90 procent zákazníků vnímá chování personálu jako příjemné a přátelské. Výsledky nás těší, ale zároveň ukazují, že stále je co vylepšovat.“

Reklama
ČEZ

V případě dotazů, prosím, kontaktujte Marka Přibyla, Account Manager, Ipsos CEM – [email protected].

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)