Skupiny Prima a Barrandov vstupují s novými kanály na Slovensko

Od letošního ledna spouští FTV Prima a skupina Barrandov vysílání na území Slovenska. Prima uvede nový kanál Prima Plus 23. ledna, skupina Barrandov s novou stanicí Barrandov Family vstoupila na trh už 1. ledna.

Program Primy Plus bude složen zejména z pořadů vlastní produkce. Má jít o seriály, různé show a zpravodajské pořady. „Pro diváky máme přichystaný také nový detektivní seriál Temný kraj,“ dodal k vysílacímu schématu generální ředitel FTV Prima Marek Singer. Obchodním zastupitelstvím Primy Plus na Slovensku bude Joj Group.

Lidová hudba lidi nezajímala

Stanice Barrandov Family nahradila hudební kanál Barrandov Muzika, který s posledním dnem roku 2016 přestal vysílat. Důvodem byla nízká sledovanost hudební stanice, u které peoplemetry naměřily minimální hodnoty. „Barrandov Muzika se od července 2016 pohybovala pod hranicí 0,2 procenta,“ řekl k neúspěchu kanálu generální ředitel skupiny Barrandov Jaromír Soukup.

S přejmenovanou stanicí zkusí Barrandov uspět i na slovenském trhu. V expanzi tak následuje vydavatelství Empresa Media, které také patří Jaromíru Soukupovi a čínskému holdingu CEFC a které v loňském roce vstoupilo na slovenský trh.

„Věřím, že Barrandov Family najde na Slovensku své příznivce,“ uvedl Jaromír Soukup. Součástí nového programu mají být kromě vlastní produkce Barrandova i pořady z portfolia dodavatelů obsahu NBC Universal nebo FremantleMedia.

Lidová televize Barrandov Muzika si diváky nezískala a na trhu skončila.
Foto: TV Barrandov

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia