Box Vodafone TV Play kombinuje zvuk Dolby Atmos a audio vyladěné Bang & Olufsen. Zvuk jako v kině přináší s kampaní od McCann Prague a s Mikýřem.
Premiéru strhujícího zvuku jako v kině představuje své filmové rodině Martin Hofmann v kampani od McCann Prague a spoty s produkcí Procoma a režií Ondřeje Sokola. Představuje set-top box Vodafone TV Play, jenž slibuje změnit český trh kombinací prémiového zvuku Dolby Atmos známého z kinosálů, audiem vyladěným od dánské značky Bang & Olufsen a funkcemi chytré televize.
„Ozvučení Vodafone TV Play je optimalizované dánskou společností Bang & Olufsen pro absolutně čistý a silný zvuk, který přináší výjimečný zážitek. Vodafone TV Play není jen obyčejný set-top box, ale promění vaši televizi i místnost v kino, a to vše z kompaktního a stylového zařízení,“ říká Doğu Kir, viceprezident Vodafonu pro spotřebitelský segment.
Přístroj pak může fungovat i jako Bluetooth reproduktor. Do krabičky je integrovaný asistent Google, který umožňuje hlasové vyhledávání. Zároveň je v set-top boxu systém Android TV a služba Google Play.
Set-top box je k dispozici formou pronájmu, za cenu 150 korun měsíčně. Nebo ho lze pořídit díky kombinaci více služeb. Trvalá sleva je připravená u balíčku, který za cenu 649 korun měsíčně obsahuje nový set-top box, službu Vodafone TV+, internet ve vlastní síti Vodafonu až s rychlostí 1000 Mb/s a modem Vodafone Station Wi-Fi 6.


Vodafone představil „krabici“ Vodafone TV Play na „out of the box“ tiskové konferenci, kterou ve stylu Steva Jobse uváděl Martin „Mikýř“ Mikyska.
„Vodafone TV Play není jen krabice, je to životní styl,“ prohlásil mimo jiné Mikýř, který z akce vytvoří pro kampaň další obsah na sociálních sítích.
Vizitka kampaně
Zadavatel: Vodafone Czech Republic
Kreativní agentura: McCann Prague
Produkce: Procoma
Režie: Ondřej Sokol
Kamera: Tomáš Sysel
Mediální agentura: Dentsu
Mediamix: TV, online, social, OOH, rádio, instore, print
Nasazení: Od 1. března OOH, další kanály od 3. března 2025