Poslední tři shortlisty Agentury roku: kdo je v nejlepších týmech?

Kreativní tým roku, Accounti a accountské týmy roku a také Stratég roku jsou posledními kategoriemi, které znají své finalisty.

Hodnocení kreativních, accountských a strategických týmů měla na starosti hlavní porota soutěže Agentura roku. Svůj výběr na shortlisty jury založila na datech, které poskytl Marketing & Media.

Ten pomocí vlastního ratingu jednotlivých ocenění stanovil bodový zisk pro všechny kreativní, accountské a srategické týmy, které stály v roce 2024 za kampaněmi přihlášenými do soutěží.

Vedle stálic – tedy dlouhodobě úspěšných týmů – se letos na shortlistech objevují také nová jména. Zajímavá byla kategorie Stratég roku, kde se v pozicích stratégů nejednou objevili také lidé běžně jiného profesního zaměření.

Ostatní shortlisty najdete zde:

Slavnostním vyhlášení proběhne 9. dubna od 18:30 v prostorech Zenwork v Praze. Vstupenky si můžete ještě rezervovat zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk