S řešením krizových situací pomůže firmám nový web společnosti Comdata nazvaný Krizová linka. Díky němu mohou mít firmy pro turbulentní časy s předstihem zajištěný profesionální outsourcing zákaznického servisu. Nemusejí se tak obávat, že jejich komunikační oddělení nezvládne v mimořádné chvíli nápor zákaznických dotazů, čímž by mohlo dojít k potenciálnímu poškození dobrého jména značky.
Stonásobný nárůst zákaznických dotazů, přehlcení všech komunikačních kanálů či enormní zájem novinářské obce. Taková bývá realita, s níž se firmy musejí vypořádat v krizových situacích, které čas od času potkají prakticky každou společnost. „V moderním propojeném světě jsou rizika distribuována napříč všemi odvětvími. Zároveň lze jen těžko dopředu predikovat, kdy přesně nabydou reálných obrysů. I proto jsme se rozhodli spustit specializovaný web Krizová linka, jenž našim stávajícím i budoucím zákazníkům pomůže spletité momenty úspěšně zvládnout a překonat,“ vysvětluje Jan Nedělník, CEO společnosti Comdata Czech a Hungary, jejíž mateřská společnost Comdata patří mezi největší světové dodavatele zákaznického servisu.
Krizová linka poskytne zákazníkům v turbulentních momentech podporu prostřednictvím outsourcingu širokého spektra zákaznických služeb od odbavování telefonních hovorů a e-mailů přes správu sociálních sítí až po služby back-office. „Prostřednictvím vlastních personálních kapacit dokáže firma jen těžko v krizových situacích spolehlivě odbavit veškeré zákaznické dotazy a požadavky. Naši proškolení specialisté za ni proto v daný okamžik tuto důležitou agendu převezmou a klientovi tím uvolní ruce pro řešení složitějších problémů,“ popisuje Jan Nedělník.
Zkušenosti s řešením řady zásadních krizí
Společnost Comdata má s řešením krizových situací v oblasti outsourcingu zákaznického servisu v posledních letech bohaté zkušenosti. Své služby poskytla nedávno například státu při zvládání náporu hovorů na covidové lince. Po krachu Bohemia Energy pak pomáhala dodavatelům poslední instance odbavit požadavky tisíců odběratelů, kteří se náhle ocitli bez dodavatele energií. Mezi její klienty patří rovněž přední světová potravinářská firma, jíž v minulosti Comdata pomáhala komunikovat situaci spojenou s distribucí závadného produktu. Před negativními dopady krize dále chrání přes padesát českých značek.
Podle Jana Nedělníka oslovuje společnost Comdata mnoho klientů až ve chvíli, kdy krizové situaci čelí. „Ačkoli jsme i v takovýchto chvílích schopni v řádu hodin proškolit náš personál a dát jej klientovi k dispozici, není zmíněný postup ideální. Důležité je krize předvídat a připravovat se na ně s předstihem. Pokud se firma rozhodne nás oslovit, například prostřednictvím nově spuštěného webu, získá jistotu, že při aplikaci krizového scénáře bude o její zákaznický servis profesionálně postaráno. Zároveň tímto krokem výrazně sníží riziko poškození dobrého jména značky, neboť kvalitní komunikace je klíčem k úspěšnému zvládnutí mimořádné situace,“ uzavírá Jan Nedělník.