Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Netřídit je trapas, ukazuje kampaň podporující snížení uhlíkové stopy

Až do září poběží kampaň společnosti EKO-KOM od Havas Prague, motivuje k systematickému třídění odpadu.

Že netřídit je trapas, ukazuje nová kampaň společnosti EKO-KOM od Havas Prague, kterou provází viditelná uhlíková stopa. Protagonistovi reklamy dokáže například v nočním baru překazit seznámení s dívkou. V kontrastu s nočním životem pak spot ukazuje poklidnou ranní scenérii, kdy mladík vyráží ke kontejnerům na tříděný odpad, aby udělal důležitý krok ke snížení své uhlíkové stopy.

Hlavním heslem kampaně je: Třídit odpad je nejsnadnější způsob, jak snížit svou uhlíkovou stopu. EKO-KOM tak chce poukázat na důležitost systematického třídění odpadu, které je zásadním prvním krokem pro jeho recyklaci a další využití.

Reklama
ČEZ

Kampaň běží od začátku července a k vidění bude do 18. září, objevuje se v televizi a online s odkazy na web samosebou.cz, který dává i praktické tipy ke třídění. Produkci spotu s režií Adama Martince měla na starosti společnost Espresoo ve spolupráci s Armada Films.

Vizitka kampaně
Klient: EKO-KOM
Agentura: Havas Worldwide Prague
Account management: Vendula Hříchová, Anna Bujňáková
Creative idea: Vilém Kabzan, Matěj Masařík, Eda Kauba      
Produkční agentura: Espresoo, Armada Films
Režie: Adam Martinec
Kamera: Kryštof Melka

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)