Netřídit je trapas, ukazuje kampaň podporující snížení uhlíkové stopy

Až do září poběží kampaň společnosti EKO-KOM od Havas Prague, motivuje k systematickému třídění odpadu.

Že netřídit je trapas, ukazuje nová kampaň společnosti EKO-KOM od Havas Prague, kterou provází viditelná uhlíková stopa. Protagonistovi reklamy dokáže například v nočním baru překazit seznámení s dívkou. V kontrastu s nočním životem pak spot ukazuje poklidnou ranní scenérii, kdy mladík vyráží ke kontejnerům na tříděný odpad, aby udělal důležitý krok ke snížení své uhlíkové stopy.

Hlavním heslem kampaně je: Třídit odpad je nejsnadnější způsob, jak snížit svou uhlíkovou stopu. EKO-KOM tak chce poukázat na důležitost systematického třídění odpadu, které je zásadním prvním krokem pro jeho recyklaci a další využití.

Kampaň běží od začátku července a k vidění bude do 18. září, objevuje se v televizi a online s odkazy na web samosebou.cz, který dává i praktické tipy ke třídění. Produkci spotu s režií Adama Martince měla na starosti společnost Espresoo ve spolupráci s Armada Films.

Vizitka kampaně
Klient: EKO-KOM
Agentura: Havas Worldwide Prague
Account management: Vendula Hříchová, Anna Bujňáková
Creative idea: Vilém Kabzan, Matěj Masařík, Eda Kauba      
Produkční agentura: Espresoo, Armada Films
Režie: Adam Martinec
Kamera: Kryštof Melka

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia