Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na trh vstupuje nový titul – Retail Magazín

Mediální skupina A 11 začala vydávat odborný časopis o obchodu Retail Magazín, má řízenou distribuci do obchodních řetězců, aliancí a k dodavatelům FMCG.

Nový titul Retail Magazín, který podle tiskové zprávy klade důraz na praktičnost a využitelnost informací v praxi, přináší inspirativní rozhovory, zásadní informace z obchodu a marketingu, přehledy a aktuality z trhu, výstupy z oborových konferencí a novinky z logistiky a technologií.

Retail Magazín bude vycházet jako dvouměsíčník s cenou 129 korun a rozsahem 68 stran.

Reklama
ČEZ

Vedením redakce byl pověřen tým kolem šéfredaktora Marka Brodského, který se podílí i na titulech CEO nebo Premium Guide. Časopis Retail Magazín je po časopisech Profi Poradenství & Finance, Profi HR, Lawyers & Business, Eko Česko, Transport  Journal, Ze Zdravotnictví a Profi Medicína osmým titulem ze segmentu odborných časopisů společnosti A 11.

Distribuce probíhá řízeně na obchodní řetězce a maloobchodní aliance a dodavatele FMCG. Cílem je poskytnout Retail Magazín výhradně těm, kteří mají rozhodovací pravomoci a jsou z oboru. Retail Magazín rovněž navazuje partnerství s oborovými konferencemi Retail Summit, Retail in Detail nebo Sales Management společnosti Blue Events, díky kterému bude přinášet informace z těch nejdůležitějších konferencí z oboru.

První vydání Retail Magazínu přináší například rozhovory s Viktorem Mayerem Schönbergerem, profesorem a spoluautorem několika bestsellerů o lidském myšlení, sběru dat a úskalí využití internetu v byznysu, generálním ředitelem Electro Worldu Romanem Kocourkem, generálním ředitelem Levných knih Romanem Gilánikem nebo předsedou představenstva ESO Market Jiřím Štorchem. Součástí vydání jsou i ankety mezi odborníky z retailu, komentáře a informace o podpoře prodeje.

„Vydání Retail Magazínu je po naší akvizici do Regionální televize dalším důkazem toho, že i letošní rok by měl být pro mediální skupinu A 11 rekordní,“ doplnil ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich s tím, že už na podzim chystá A 11 další novinky, tentokrát na poli oborových ocenění a eventů k titulům CEO a Estate & Business.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)