Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 

Alza.cz vrací svou nabídku na cenový srovnávač Heureka.cz. Od letošního dubna začala nejprve postupně do slovenské verze Heureky nahrávat katalog Alza.sk, aby postupně umožnila snadné srovnání cen i českým zákazníkům. Před šesti lety Alza z Heureky odešla, protože Heureka.cz a Mall Group měly společného majitele. Tyto důvody nyní pominuly, což vytvořilo prostor pro návrat. E-shop navíc s cenovými srovnávači běžně spolupracuje jak v zahraničí, tak v Česku. Opětovnou spoluprací s Heureka.cz chce Alza podpořit svou novou cenovou strategii.

„V kontextu narůstající inflace jsme v druhé půlce loňského roku upravili naši cenovou strategii a chceme zákazníkům usnadnit, aby se o výhodnosti našich cen co nejsnáze přesvědčili. K tomu patří i cenové porovnání mezi různými obchody,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz a dodal: „Věřím, že zákazníci tento krok ocení podobně jako naše další nové služby, které jim mají pomáhat k co nejvýhodnějším nákupům v ekonomicky složité době. Mohou se například přesvědčit o úspěchu našich privátních značek, kdy se mezi deset nejoblíbenějších powerbank v žebříčku dle Heureky probojovalo už nyní několik z naší dílny AlzaPower.“ 

Reklama
Know

„Návrat Alzy je jasným potvrzením toho, že pro e-shopy je Heureka významným zdrojem zákazníků a kvalitních konverzí. Heureka dávno není jen výkonnostním kanálem, e-shopům dodáváme pokročilé nástroje, které jim pomáhají prodávat po celé Evropě,“ dodal Jan Mayer, ředitel Heureka CZ/SK. 

Spolupráce Heureky a Alzy probíhá i na dalších trzích, kde Heureka působí. „Na našem maďarském srovnávači Arukereso.hu je Alza tradičním partnerem už několik let, a po napojení na Slovensku dávalo smysl, aby se naše spolupráce rozšířila i na český trh. Jsme rádi, že u nás nyní zákazníci najdou nabídky a inspiraci i od lídra trhu,“ dodává k tomu Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)