Nová produkční společnost vzniká pod hlavičkou skupiny Film Kolektiv. V jejím čele stojí producenti Jan Kallista a David Promberger, do týmu patří i režisér a kameraman Marcus Krug.
Nová produkční společnost s názvem Ad Kolektiv se zaměří především na tvorbu audiovizuální reklamy. V tvorbě reklamních spotů nabízí full servis od kreativy přes kompletní produkci až po postprodukci.
„Našim klientům nabízíme nejen zkušenosti z reklamního prostředí, ale také bohaté zkušenosti z velkých filmových produkcí,“ vysvětluje producent Jan Kallista. Má za sebou mimo jiné kampaně pro korporátní klienty, jako jsou Innogy, Škoda Auto, Moneta Money Bank nebo T-Mobile.
Firmu Ad Kolektiv vlastní Jan Kallista společně s filmovými producenty Barborou Dlabajovou, Ondřejem Zimou, Silvií Michajlovou, Pavlem Berčíkem a Karlou Stojákovou.
Zkušený producent David Promberger přichází do Ad Kolektiv z globální produkční firmy Stink Films a do jeho portfolia patří úspěšné kampaně jako třeba pro nejprodávanější česká piva Gambrinus či Pilsner Urquell, Facebook, značku spotřební elektroniky Samsung, nadnárodního maloobchodního řetězce Tesco nebo banky ČSOB a FIO.
Kmenový režisér Ad Kolektiv Marcus Krug se v Česku proslavil mimo jiné jedním z nejsledovanějších pořadů českého internetu – One Man Show s Kazmou (Kamilem Bartoškem). Na něm se Krug podílel do loňského roku a naposledy zaujal sérií videí s názvem Road Trip pro značku Red Bull.
Mateřská firma Film Kolektiv vznikla v roce 2013 a na svém kontě má celou řadu úspěšných snímků nejen od českých tvůrců, ale i mezinárodních koprodukcí. Stojí také za seriály pro Českou televizi, Netflix, HBO a za mnoha dokumentárními filmy a pořady pro děti.