Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miroslav Pácl povede v MAKRO ČR strategii značky Můj obchod

Novým vedoucím franšíz velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR se stal Miroslav Pácl, který se na centrálu společnosti v pražských Stodůlkách přesouvá z pozice ředitele plzeňské pobočky MAKRO. Na starost bude mít rozvoj nového konceptu maloobchodní franšízy Můj obchod.

Miroslav Pácl se v oblasti franšízingu pohybuje již od druhé poloviny devadesátých let. V roce 1994 nastoupil do McDonald´s, kde se spolupodílel na implementaci franšízového systému. Ta mimo jiné zahrnovala výběr franšízantů, jejich trénink, řízení průběhu předání provozovny, komunikaci
s franšízanty v průběhu smluvního vztahu a hodnocení jejich výsledků.

Od roku 2014 působí v MAKRO, kde prošel pozicemi ředitele velkoobchodu v Průhonicích a v Plzni. Letos v červnu se díky svým bohatým zkušenostem se zákazníky z řad tradičních maloobchodníků přesunul na pozici vedoucího franšíz, kde bude mít na starosti rozvoj spolupráce a strategie maloobchodní značky Můj obchod. 

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)