Fénix rozdá ceny za content marketing v létě. Registrace jsou stále otevřeny

Již posedmé rozdělí ceny za nejlepší content marketing soutěž Fénix. Přihlášky je možné posílat až do 10. června. Vyhlášení se uskuteční během letošního léta.

Koronavirová krize neumožnila soutěži Fénix content marketing, aby proběhla v tradičním květnovém termínu, proto byl posunut celý harmonogram soutěže.

Stále je tak možné podávat přihlášky prací. V jejich hodnocení se porota zaměří na inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Uzávěrka pro jejich zaslání je 10. června. Od dalšího dne začne první kolo hodnocení, poslední červnový týden pak druhé kolo. Podoba i termín vyhlášení výsledků se ještě dolazují.

„Vyhlášení soutěže proběhne netradičním formátem v průběhu léta 2020, s tím, že vás budeme o všem informovat v červnu 2020. V současné době jednáme s partnery soutěže a dalšími subjekty, které se měly podílet na původním slavnostním předání cen a přepracováme původní koncepci vyhlášení, kterou narušily události posledních dvou měsíců,“ píší pořadatelé na webu soutěže Fénix.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345