Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

O značku Knihobotu se nově stará Žaneta Kratochvílová z Plzeňského Prazdroje

Marketingovou komunikaci Knihobotu napříč všemi trhy povede Žaneta Kratochvílová, která stála za kampaní „Frisco se vrací“.

Žaneta Kratochvílová přichází do Knihobotu z Plzeňského Prazdroje, kde působila od ledna 2023 jako brand manažerka portfolia ready-to-drink nápojů na českém trhu v čele s hlavní značkou Frisco.

Podílela se například na uvedení nejúspěšnější inovace v historii značky Mango & Limetka, jejíž komunikační kampaň získala stříbrnou Effie. V souvislosti s přechodem značky do vratného portfolia stála za komunikační kampaní „Frisco se vrací“.

Reklama

Před Prazdrojem působila přes tři roky v online supermarketu Rohlik.cz, kde bya poslední rok seniorní manažerkou brand marketingu. Zkušenosti má též ze společnosti Invia.cz.

Značku Knihobot dostala na starosti od prosince 2024. „Mojí hlavní výzvou je přidat skvělé službě i skvělou, funkční a dlouhodobou komunikační strategii. Je čas posunout se dál a začít budovat globální značku, která skrze emoce redefinuje knižní trh a to, jak o něm přemýšlíme,“ uvádí mimo jiné Kratochvílová.

Pod svá křídla si tak bere brandovou marketingovou komunikaci napříč všemi trhy, kde Knihobot/Bookbot působí, i těmi, kam se teprve chystá. Její vizí je představit Knihobot jako službu pro široký mainstream, která dokáže zaujmout nejen knižní komunitu.

„Na spolupráci se Žanetou se velmi těším. Má neskutečný drive a skvělé nápady. Věřím, že náš marketing posune o parník dopředu a pomůže nám dobýt zbytek Evropy,“ komentuje zakladatel Knihobotu Dominik Gazdoš.

O značku Knihobotu se dříve starala Barbora Votavová, která byla jeho brand manažerkou mezi červnem 2023 a lednem 2025. Za svou práci získala mimo jiné první místo v loňském ročníku soutěže Zlatý středník, kterou vyhlašuje asociace ASCOPA.

Oceněna byla prvním místem v kategorii „Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs“ za projekt, jenž odhalil padělky sci-fi knih v hodnotě půl milionu korun a dokázal tak bezpečnost nákupu knih z druhé ruky.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka