Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivo ze vzduchu od Radegastu a Triadu má bronz z ADCE Awards

Evropská kreativní soutěž ocenila originální boj proti odvodňování krajiny, na shortlistu byly také šaty z piva Pilsner Urquell a Fofrtaška Kauflandu.

Art Directors Club of Europe na 33. ročníku soutěže ADCE Awards rozdal jedno Grand Prix, čtyři zvláštní ocenění 39 zlatých, 62 stříbrných a 94 bronzových trofejí.

Do Česka putuje z Barcelony bronz pro agenturu Triad, která spolu s Boomerang Communication a produkcí Punk Film připravila kampaň pro pivo Radegast Futur vyrobené ze vzduchu. Projekt, který je symbolem snah značky bojovat s odvodňováním krajiny, uspěl v kategorii Integrated & Innovation – Best use of Technology. Má za sebou už úspěchy na českých ADC Awards i z nedávné Effie.

Reklama
ČEZ

Na shortlistu pak s celkem 175 jsou ještě šaty z piva Pilsner Gown pro Pilsner Urquell od studia Imminent ve spolupráci s agenturou Bison & Rose, jež také uspěly na Effie, a se dvěma nominacemi rovněž Fofrtaška pro Kaufland od agentur DDB Prague, DDB FTW, OMD, Fuse a FleishmanHillard.

Grand Prix pak na ADCE Awards získal projekt „Waiting to Live“ upozorňující na nedostatek dárců pro transplantace v případě dětských pacientů od agentury VML pro britskou NHS. Té se podařilo oslovit 1,5 miliardy lidí a o 101 procent zvýšit počty registrovaných dárců mladších 18 let.

Speciální ocenění European Star – Johannes Newrkla Award si odnesla agentura Scholz & Friends za kampaň The 100th Edition pro Frankfurter Allgemeine Zeitung. V rámci kampaně „Brilliant Minds“, která ‚ukazuje‘ výjimečné osobnosti schované za novinami a jejich identitu napovídá okolí, zvolila za sovu tvář v době znovu rostoucího antisemitismu přeživší holokaustu Margot Friedländer.

Trofej Genius Loci Award získal projekt „Oliveira Dos Cen Anos“ od agentury Little Spain za vytvoření nové tradici a modernost propojující fotbalové hymny pro Real Club Celta.

Kampaň LAssume That I Can“ od agentur od agentury Small, Indiana Production pro Coordown dostal cenu Equal Star Award za to, jak se jí podařilo bořit stereotypy spojené s lidmi s Downovým syndromem.

Poslední speciální cenu Green Star Award pak získaly Serviceplan s Aizome za projekt „Aizome Wastecare Industrial waste – certified as skincare“. V něm startup Aizome upozorňoval na škodlivé chemické látky v textiliích, aby upozornil na vlastní novou metodu jejich barvení.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)