Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tři české projekty se dostaly do finále ADCE Awards

© ADCE

V evropské kreativní soutěži získala dva shortlisty Fofrtaška pro Kaufland, po jedné nominaci mají šaty z piva pro Pilsner Urquell a pivo ze vzduchu pro Radegast.

Art Directors Club of Europe (ADCE) oznámil finalisty 33. ročníku kreativní soutěže ADCE Awards. Mezi 370 úspěšných přihlášek z 22 zemí se čtyřikrát probojovaly i české projekty. Mezi nejúspěšnější země patří Německo se 108 finálovými pracemi, Španělsko s 48, Rakousko s 33 a Portugalsko s 30.

Vítězové budou známi v pátek 22. listopadu na závěr ADCE Festivalu, který se koná ve čtvrtek a v pátek v Barceloně. Kdo o trofeje zabojuje za Česko?

Reklama
ČEZ

Projekt Fofrtaška pro Kaufland od agentur DDB Prague, DDB FTW, OMD, Fuse a FleishmanHillard uspěl v kategoriích Brand Experience – PR / Events a Integrated & Innovation Branded Content. Kampaň propojující mladou a starší generaci s pomocí symbolu nakupujících seniorů už mimo jiné získala Grand Prix i Like generace Z na českých ADC Awards nebo bronz na Cannes Lions.

V kategorii Brand Experience – PR / Events zabojuje také projekt Pilsner Gown pro Pilsner Urquell od studia Imminent ve spolupráci s agenturou Bison & Rose. Šaty z piva od Imminent návrháře Jakuba Polanky a firmy Nanollose pomohli značce vyniknout mezi partnery Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary tím, že v nich herečka Aňa Geislerová vyšla i na červený koberec. Na českých ADC Awards projekt získal zlato, stříbro i bronz.

Pivo ze vzduchu pro Radegast od agentur Triad Prague, Boomerang Communication a produkce Punk Film pak získal nominaci v kategorii Integrated & Innovation – Best use of Technology. Kampaň, která jako varování před odvodňováním krajiny vyrobila ze vzdušné vlhkosti limitovanou edici Radegast Futur si z českých ADC odnesla stříbro a bronz.

O finalistech, jejichž kompletní přehled si můžete projít zde, rozhodovala porota, složená z 58 členů z 21 evropských zemí. V hlavní porotě zasedla i Judita Růžičková (v kategorii Film & Audio) a Filip Kukla (v kategorii Integrated & Innovation).

Součástí poroty jsou již tradičně i takzvaní Junior Jurors, kteří se na zasedání dostanou prostřednictvím soutěže The Greatness Challenge. Letos Českou republiku zastupovali Lukáš Novák a Ondřej Vošmera, studenti Newton University a členové digitálního týmu Sparkling & Still. V soutěži tvořili crowdfundingovou kampaň na pokrytí nákladů na cestu do Barcelony.

„Účast na ADCE Awards 2024 v roli juniorských porotců byla nejen nezapomenutelným zážitkem, ale také jedinečnou příležitostí sledovat, jak kreativní ředitelé z celé Evropy hodnotí špičkové kampaně. Skvělé bylo, že nás zapojili do diskusí a brali naše názory vážně, a to nejen u kampaní zaměřených na gen Z,“ uvedl za tým Ondřej Vošmera.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)