Effaclar Speed Run od Good Game pro La Roche-Posay ze skupiny L’Oréal uspěl na soutěži World Public Relations and Communication Awards 2024.
Projekty ze Zlatého středníku znovu uspěly ve světové konkurenci. Do finále mezinárodních cen postoupily tři české kampaně, které nominovala Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA). Zlato si ze slavnostního vyhlášení v Indonésii odváží projekt Effaclar Speed Run od La Roche-Posay L’Oréal ve spolupráci s agenturou Good Game.
Kampaň, zaměřená na mladé, kteří se potýkají s akné, představila nový přístup ke komunikaci. Spojila dermatologickou péči s gamingem, čímž se podařilo oslovit jednu z nejnáročnějších cílových skupin. Prostřednictvím inovativního propojení s influencery a streamingovými platformami kampaň nejen zvýšila povědomí o problematice, ale také nabídla řešení v podobě produktů Effaclar.
„Tento úspěch je důkazem, že česká kreativita a schopnost vytvářet odvážné a originální kampaně obstojí na globální úrovni,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru ASCOPA, a dodává: „Effaclar Speed Run v sobě kombinuje vhled do cílové skupiny, vhodně zvolený nástroj komunikace a doměřené výsledky s byznysovým přesahem.“
Projekt byl oceněn i na domácí půdě, kde si odnesl Grand Prix Měření efektivity v rámci soutěže Zlatý středník 2024 a zlato z kategorií Využití sociálních sítí a influencer marketing a Zdravotní péče a farmacie. Získal také nejvyšší ocenění v kategorii Digitálního marketingu soutěže Effie.
ASCOPA, jež je členem pořádající globální asociace, se navíc sama dostala do užšího výběru v kategorii Global Public Relations Association of the Year. Mezi další finalisty patří španělská asociace Asociación de Directivos de Comunicación (IMAGINA), nigerijská asociace Nigerian Institute of Public Relations (NIPR). Vítězem kategorie se stala americká asociace Public Relations Society of America.