Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ivona Ševčíková řídí oddělení zákaznické retence a zkušeností Acomware

Novou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici Head of Customer Retention & Experience se věnuje rozvoji nového oddělení zákaznické retence a zkušeností.

Ivona Ševčíková přišla do Acomware ze společnosti Europeum Praha, kde na pozici Chief Technical Officer vedla oddělení IT a Servisní implementace. Mezi její významné zákazníky patřily například Česká spořitelna, ČSOB, ČEZ, Pražská energetika, Generali a další. V minulosti působila také v digitální agentuře Performio jako Head of Analytics and Data-mining.

Do Acomware prý přilákala Ivonu Ševčíkovou možnost pracovat s nejmodernějšími technologiemi a vize aktivně využívat data o zákaznících. „Reklamní komunikaci musejí zákazníci našich klientů vnímat jako pomocníka ve svém nákupním rozhodování, nikoliv jako otravnou reklamu, které se je potřeba zbavit,“ vysvětluje.

Reklama
Know

Oddělení zákaznické retence a zkušeností vzniklo v létě letošního roku na základech původního oddělení e-mailingu. „Snažíme se, aby naši klienti začali vnímat širší možnosti využití zákaznické databáze. V praxi totiž nejde o zasílání prvoplánových reklamních sdělení, ale individuálně cílenou komunikaci postavenou na datech. Ta dokáže zvýšit zákaznickou spokojenost, a tím i opakované tržby. Právě proto jsem velmi rád, že se Ivona stala naší kolegyní. Její zkušenosti z oblasti práce s daty a analytikou jsou obrovské,“ řekl David Vurma, CEO společnosti Acomware.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)