Zubr, Holba a Litovel hledají digitální agenturu

Pivovary CZ Group ze skupiny Kofola ČeskoSlovensko hledají agenturu, která pomůže značkám Zubr, Holba a Litovel najít nový hlas v digitálním světě.

Podle skupiny Pivovary CZ Group je cílem spolupráce dlouhodobě budovat silnou online přítomnost každé značky s důrazem na autentičnost a moderní přístup. Kreativní digitální agentury se mohou hlásit do 18. července.

„Nehledáme správce kanálů. Hledáme tým, co chápe digitál jako prostor pro příběh, emoce a autenticitu,“ upřesňuje Ondřej Roček, marketingový ředitel skupiny Pivovary CZ Group, a dodává: „Chceme fakt někoho, kdo umí v sobě i v našem digitálu probudit nejen Zubra, ale i publikum.“

Podle skupiny jsou každá značka – Holba, Zubr a Litovel – jiná, a každá chce s novou digitální tváří „povstat s novým elánem“. Agentura by tak měla uchopit každou značku s vlastním příběhem a publikem. Skupina dál od agentur očekává „tah na branku, cit pro české pivo a odvahu tvořit jinak“ a pochopení, že „digitál není jen kanál, ale prostor s potenciálem i duší“.

Zájemci mají do zmiňovaného 18. července zaslat ukázku, jak pojetí kreativní tváře značek s charakterem vypadá. „V jednom dokumentu (one pager) či videu a ukažte, jak byste každou značku oživili v digitálu. Důležité jsou nápady, ne sliby,“ uvádí skupina v tiskové zprávě s tím, že nabídky přijímá brand manažer Martin Musila ze skupiny Pivovary CZ Group.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen