Pivovary CZ Group ze skupiny Kofola ČeskoSlovensko hledají agenturu, která pomůže značkám Zubr, Holba a Litovel najít nový hlas v digitálním světě.
Podle skupiny Pivovary CZ Group je cílem spolupráce dlouhodobě budovat silnou online přítomnost každé značky s důrazem na autentičnost a moderní přístup. Kreativní digitální agentury se mohou hlásit do 18. července.
„Nehledáme správce kanálů. Hledáme tým, co chápe digitál jako prostor pro příběh, emoce a autenticitu,“ upřesňuje Ondřej Roček, marketingový ředitel skupiny Pivovary CZ Group, a dodává: „Chceme fakt někoho, kdo umí v sobě i v našem digitálu probudit nejen Zubra, ale i publikum.“
Podle skupiny jsou každá značka – Holba, Zubr a Litovel – jiná, a každá chce s novou digitální tváří „povstat s novým elánem“. Agentura by tak měla uchopit každou značku s vlastním příběhem a publikem. Skupina dál od agentur očekává „tah na branku, cit pro české pivo a odvahu tvořit jinak“ a pochopení, že „digitál není jen kanál, ale prostor s potenciálem i duší“.
Zájemci mají do zmiňovaného 18. července zaslat ukázku, jak pojetí kreativní tváře značek s charakterem vypadá. „V jednom dokumentu (one pager) či videu a ukažte, jak byste každou značku oživili v digitálu. Důležité jsou nápady, ne sliby,“ uvádí skupina v tiskové zprávě s tím, že nabídky přijímá brand manažer Martin Musila ze skupiny Pivovary CZ Group.