Pivovar Holba představuje nový vizuální styl – modernizované logo a design obalů odkazují na spojení značky s Jeseníky. Redesign připravila agentura Cocoon, kreativní koncept kampaně navrhla agentura OAK.
„Jeseníky nejsou jen místem, kde naše pivo vzniká, jsou jeho srdcem a duší. Chtěli jsme, aby to bylo patrné i na první pohled,“ říká Lenka Kadlecová, brand manažerka značky Holba patřící do skupiny Pivovary CZ Group.
V novém designu se poprvé objevují vrstevnice a známé vrcholy Jeseníků, jako je Šerák a Keprník, symbolizující původ piva. Holba se skrze tyto symboly snaží zdůraznit dlouhodobé hodnoty – využívání pramenité horské vody z vlastního vrtu, kvalitních surovin, spojení s horskou přírodou a v neposlední řadě poctivou práci.

Logo Holby je zjednodušené a graficky vyčištěné. Barvy jednotlivých produktů byly jemně upraveny tak, aby zdůraznily prémiovost a usnadnily orientaci mezi jednotlivými pivy, jako je Šerák 11, Horská 10 nebo Ryzí nealko. Přibude také novinka v podobě ochuceného nealkoholického piva s příchutí Lesní malina, polotmavý Keprník bude k dostání jak v lahvi, tak plechovce.

Součástí změn je také spuštění nové kampaně. „Motto kampaně zní: Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo,“ říká Martin Musila, brand manažer značky Holba.
První fáze kampaně odstartovala 5. května a poběží do července. O nákup médií se postarala agentura Knowlimits. Diváci se mohou setkat s jednotlivými formáty v reklamních spotech v TV, v online prostředí, ale i po celé republice na OOH plochách.
Vizitka kampaně:
- spot režíroval Damián Ondrášek, o jeho produkci se postarala produkce Bistro Films
- kampaň vedli Jakub Hereš a Tereza Svěráková
- kreativitu měl na starosti Creative lead agentury OAK Eugen Finkei ve spolupráci s týmem ve složení Dan Friš, Dora Pružincová a Vít Mecner