Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Primark otevřel pobočku na Zličíně

Nová prodejna nabízí sezonní trendy v módě, kosmetice, životním stylu a domácích potřebách. Před svátky tu zákazníci najdou společenské oblečení, dárky, vánoční pyžama a doplňky.

Stejně jako v jiných pobočkách, i zde bude Primark prezentovat trvalé zaměření značky na výrobu udržitelnější módy za dostupné ceny. Již nyní je 55 procent jejího oblečení vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelněji získaných materiálů. Maloobchodní řetězec se zavázal, že do roku 2030 to bude 100 procent. 

Maciej Podwojski, obchodní ředitel společnosti Primark pro region střední a východní Evropy (CEE), řekl: „Je to už tři roky, co jsme otevřeli první prodejnu Primark v České republice. Za tu dobu jsme se setkali s velmi pozitivní odezvou zákazníků, kteří oceňují široký výběr udržitelnějších a kvalitnějších výrobků za přijatelné ceny. Dnes je s potěšením vítám v naší nové pražské pobočce. Je to další milník pro naši firmu a celý tým, který velmi tvrdě pracoval na tom, aby byl obchod připraven a poskytl zákazníkům úžasný zážitek z nakupování.“

Reklama
ČEZ

„Udělalo na mne velký dojem, že Primark otevírá již svou třetí prodejnu v České republice. Je vidět, že nabídka Primarku byla českými zákazníky vřele přijata. Těší mě, že irský nadnárodní maloobchodní řetězec pokračuje v investicích na českém trhu, které jsou důležitou součástí expanzivních plánů společnosti Primark ve střední Evropě,“ doplnil velvyslanec Irska v České republice, J.E. Alan Gibbons. 

První prodejna Primark v České republice byla otevřena v roce 2021 na Václavském náměstí v Praze a v následujícím roce přibyla druhá v nákupním centru Olympia v Brně. Prodejna v pražském Zličíně je 453. prodejnou Primark na světě a připojuje se k rostoucímu regionu střední a východní Evropy, kde by měl mít Primark do konce letošního roku celkem 16 prodejen na šesti trzích. Kromě otevření pobočky v České republice bude ve středu 27. listopadu otevřena také nová prodejna v polské Bydhošti.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)