Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Jsme s vámi,“ říká Primark v kampani na podporu boje proti rakovině prsu

Společnost Primark zahájila čtvrtý ročník kampaně na podporu boje proti rakovině prsu s názvem „Jsme s vámi“. Kampaň tentokrát upozorňuje na osudy pěti žen z pěti různých zemí, které onemocněly touto zákeřnou nemocí.

Prostřednictvím autentických videí a fotografií, které se objeví ve výlohách více než 450 prodejen Primark po celém světě a na digitálních kanálech, se skutečné ženy dělí o své silné příběhy plné zranitelnosti, solidarity a síly a zdůrazňují význam podpory, které se jim dostalo.

Součástí kampaně je také dar ve výši téměř 30 milionů korun pro charitativní organizace zabývající se rakovinou v Evropě a USA, včetně 150 000 korun v Česku. Darované finanční prostředky poputují na zvyšování povědomí, výzkum a podporu onkologických služeb.

Reklama
Know

Kromě celosvětového daru v celkové výši téměř 30 milionů korun si společnost Primark vytyčila ambiciózní cíl vybrat stejnou částku také prostřednictvím fundraisingu v prodejnách a aktivací na všech trzích včetně Česka. Zaměstnanci i zákazníci Primarku se budou moci do sbírky zapojit a pomoci tak získat další potřebné finanční prostředky pro lokální dobročinné organizace.

V Česku budou vybrané finanční prostředky věnovány Alianci žen s rakovinou prsu, která v současné době zastřešuje celkem 40 pacientských organizací. Kromě informační a edukační činnosti se aliance soustředí i na metodickou pomoc organizacím onkologicky nemocných, koordinaci projektů a kampaní pro prevenci a léčbu rakoviny prsu a zlepšování práv a podmínek pacientek s touto nemocí.

Nejnovější kolekce značky Primark na podporu boje proti rakovině prsu zahrnuje 37 výrobků a skládá se ze dvou řad. Řada výrobků po operaci zahrnuje specializované produkty vyvinuté pro ženy léčící se s rakovinou prsu. Řada Solidarity je pak limitovanou edicí pro všechny k příležitosti měsíce boje proti rakovině prsu.

Pooperační řada: tyto produkty byly navrženy s důrazem na praktičnost a pohodlí. Kolekce zahrnuje podprsenku bez kostic se skrytým zipem a podprsenku pod tričko se zapínáním vpředu, která přináší pohodlí a snadné oblékání a svlékání po operaci. Všechny pooperační podprsenky, jejichž ceny začínají na 210 Kč, mají měkkou bavlněnou či modalovou podšívku šetrnou k pokožce, kapsy na epitézu a jsou k dispozici v různých barvách včetně světle růžové, moka a černé.

Řada Solidarity: letošní solidární kolekce zahrnuje produkty pro volný čas včetně mikin, triček, pyžam a spodního prádla. Novinkami jsou osvěžující fixační sprej, olej na rty, podkladový krém, oblíbený cestovní hrnek Primark v růžové barvě, růžový pletený svetr, pyžamový komplet se širokými nohavicemi pro větší pohodlí a také pánské bezešvé boxerky a ponožky. Cena produktů začíná na 130 Kč a kolekce bude dostupná ve všech prodejnách od 1. října.

„Děkujeme společnosti Primark za podporu žen, které procházejí nebo prošly rakovinou prsu. Vážíme si i toho, že kampaň ‚Jsme s vámi‘ je spojena s informacemi o důležitosti prevence ve formě samovyšetřování a účasti na mamografickém screeningu,“ říká Štěpánka Pokorná, ředitelka Aliance žen s rakovinou prsu.

Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu, uvedl: „Společnost Primark se zavázala podporovat ženy ve všech fázích jejich života. Chceme, aby se i ženy, které onemocněly rakovinou prsu, cítily silné a sebevědomé. Proto letos v říjnu a po celý rok podporujeme osvětu o rakovině prsu a ženy, které jí onemocněly, prostřednictvím našich cenově dostupných výrobků po operaci a darů neziskovým organizacím. Snažíme se také zvyšovat povědomí o samovyšetření a důležitosti včasného odhalení rakoviny prsu prostřednictvím edukačních materiálů v prodejnách a na našich digitálních kanálech.“

„Jsme hrdí na letošní kampaň ‚Jsme s vámi‘, která sdílí příběhy skutečných žen, z nichž každá píše svůj příběh boje s rakovinou prsu. Jejich videa a fotografie nám připomínají, že onemocnění a léčba představují cestu, která je pro každého jiná. Také potřebná podpora pro tyto ženy může vypadat u každé z nich jinak, ale jen díky tomu, že jim porozumíme, je můžeme i lépe podpořit,“ doplnil Maciej Podwojski.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)