Maximiliano Bellassai z T-Mobile: odlišit se můžeme zákaznickou zkušeností

Naším cílem je posílit spřízněnost zákazníků se značkou, říká Maximiliano Bellassai z T-Mobile v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media.

T-Mobile už přes půl roku funguje s komunikační platformou #MeziSvými. „Jedno video, i když se mně osobně hodně líbí, vnímání značky nezmění. Proto jsme v naší komunikaci konzistentní a rozvíjíme ji každou další kampaní,“ uvádí Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky a člen managementu boardu, v rozhovoru pro MAM.

Komunikační platforma pomáhá zdůraznit jeden z pilířů značky, soustředění se na zákaznickou zkušenost. Zároveň posiluje spřízněnost se značkou, tedy „brand affinity“. „Sledujeme 36 různých ukazatelů a dlouhodobě v nich mezi námi a konkurencí nebyly významné rozdíly. Nyní se chceme odlišit výrazněji,“ dodává Bellassai.

Nejen o tom, v kterých metrikách se T-Mobilu daří, jaké má další plány s platformou #MeziSvými, jak do ní zapadá aktuální vánoční kampaň či jak chce operátor posilovat brand, ale stále komunikovat produkty, si více přečtěte v kompletním znění zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Tom Roach
Marketing Festival 2025
Mikoláš Bílek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR
AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR