Naším cílem je posílit spřízněnost zákazníků se značkou, říká Maximiliano Bellassai z T-Mobile v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media.
T-Mobile už přes půl roku funguje s komunikační platformou #MeziSvými. „Jedno video, i když se mně osobně hodně líbí, vnímání značky nezmění. Proto jsme v naší komunikaci konzistentní a rozvíjíme ji každou další kampaní,“ uvádí Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky a člen managementu boardu, v rozhovoru pro MAM.
Komunikační platforma pomáhá zdůraznit jeden z pilířů značky, soustředění se na zákaznickou zkušenost. Zároveň posiluje spřízněnost se značkou, tedy „brand affinity“. „Sledujeme 36 různých ukazatelů a dlouhodobě v nich mezi námi a konkurencí nebyly významné rozdíly. Nyní se chceme odlišit výrazněji,“ dodává Bellassai.
Nejen o tom, v kterých metrikách se T-Mobilu daří, jaké má další plány s platformou #MeziSvými, jak do ní zapadá aktuální vánoční kampaň či jak chce operátor posilovat brand, ale stále komunikovat produkty, si více přečtěte v kompletním znění zde.