Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Maximiliano Bellassai z T-Mobile: odlišit se můžeme zákaznickou zkušeností

Naším cílem je posílit spřízněnost zákazníků se značkou, říká Maximiliano Bellassai z T-Mobile v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media.

T-Mobile už přes půl roku funguje s komunikační platformou #MeziSvými. „Jedno video, i když se mně osobně hodně líbí, vnímání značky nezmění. Proto jsme v naší komunikaci konzistentní a rozvíjíme ji každou další kampaní,“ uvádí Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky a člen managementu boardu, v rozhovoru pro MAM.

Komunikační platforma pomáhá zdůraznit jeden z pilířů značky, soustředění se na zákaznickou zkušenost. Zároveň posiluje spřízněnost se značkou, tedy „brand affinity“. „Sledujeme 36 různých ukazatelů a dlouhodobě v nich mezi námi a konkurencí nebyly významné rozdíly. Nyní se chceme odlišit výrazněji,“ dodává Bellassai.

Reklama
Know

Nejen o tom, v kterých metrikách se T-Mobilu daří, jaké má další plány s platformou #MeziSvými, jak do ní zapadá aktuální vánoční kampaň či jak chce operátor posilovat brand, ale stále komunikovat produkty, si více přečtěte v kompletním znění zde.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)