Slovenský nápad, německý režisér a pražská produkce budou na Vánoce dobývat 11 trhů pohádkovým spotem o boření hranic.
Jak už bývá u Deutsche Telekomu (v Česku T-Mobile) skoro tradicí, jako první zveřejnil novou kampaň na svém LinkedIn profilu Ulrich Klenke, šéf brandu a marketingu firmy, a svým kolegům vzkázal: „Přichází náš vánoční film. Jako vždy se jedná o evropskou spolupráci a já bych rád poděkoval všem svým kolegům, kteří se na vzniku tohoto filmu podíleli. Můžete na sebe být opravdu hrdí. Děkuji vám za vaše odborné znalosti, děkuji vám za vaši ochotu spolupracovat a děkuji vám za vaše přátelství!“ vzkázal svým kolegům Klenke.
Ve Vánoční kampani Telekom ukazuje, že lze najít společnou řeč, i když nesdílíme stejné názory. V době, kdy se zdá, že svět je rozdělen ve větší míře než v minulosti, Telekom vzkazuje, že „kde končí bariéry, začínají spojení“. Chce inspirovat lidi, aby spolu více komunikovali a našli to, co mají navzdory rozdílům společné. Protože čím více je svět technologicky propojen, tím více lidí zůstává uzavřeno ve svých „sociálních bublinách“ a přijímá pouze ty, s nimiž sdílí stejné názory a postoje.
Okouzlující moderní pohádka vypráví příběh dvou mladých dívek, mezi kterými vznikne přátelství, přestože vyrůstají ve dvou odlišných světech, mezi nimiž panuje napětí a nedůvěra a oddělují je obrovské skleněné stěny.
Za myšlenkou kampaně stojí slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi. Po loňském roce se jedná o jejich druhou mezinárodní vánoční kampaň pro Deutsche Telekom, která bude adaptována pro 11 trhů, na nichž Telekom působí, tedy včetně Česka, kde kampaň startuje v pondělí 4. listopadu.
„Pohádkový příběh vánoční kampaně nás oslovil, protože na jedné straně odráží naši realitu, ale zároveň přináší sváteční pohádkovou atmosféru, která nás spontánně motivuje k tomu, abychom se k sobě chovali lépe. Dobře funguje i v rámci naší komunikační platformy #respekt, jejímž prostřednictvím se dlouhodobě snažíme inspirovat lidi k hledání vzájemného spojení a porozumění nejen v online prostoru a nejen o Vánocích,“ uvedla Petra Novotná, ředitelka zákaznické zkušenosti a marketingové komunikace společnosti Slovak Telekom.
„Naším záměrem bylo zejména inspirovat diváky, aby dali šanci lidem, se kterými je navenek dělí nepřekonatelné rozdíly,“ dodal kreativní ředitel kampaně Jaroslav Vígh.
Spot režíroval oceňovaný německý režisér Alex Feil, který stojí za známými kampaněmi jako „The Small Escape“ pro BMW nebo „Eatkarus“ pro Edeku.
Za kameru se postavil Mortimer Hochberg. Na masky dohlížel trojnásobný držitel Oscara Mark Coulier. Hudbu dodalo německé studio Supreme Music a o produkci se postarala pražská Armada Films. Hlavní role ztvárnily dvě mladé talentované herečky z Velké Británie, Molly McLaine a Bumble Clark. Kromě televizního spotu kampaň doprovází řada online vizuálů, sociálních médií a PR komunikace.
Vizitka kampaně
Creative Director: Jaroslav Vígh
Associate Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová, Jakub Kuvik, Marika Tisoňová, Juraj Chmel
Art Director: Veronika Holaňová, Tomáš Bánik, Matej Ježko
Account Director: Tatiana Hrutková
Senior Client Partner: Jennifer Pohlmann
Account Manager: Zuzana Kormancová, Eva Jarembeková
Strategy Director: Kamil Charvát
Strategy Planner: Lenka Dzurendová
Režie: Alex Feil
Kamera: Mortimer Hochberg
Střih: Iain Whitewright, Marek Kráľovský
Masky: Mark Coulier, Andrea McDonald
Fotografie: Pavel Hejný
Produkce: Armada Films
Postprodukce: RUR
Hudba: Supreme Music