Magentový operátor vypsal výběrové řízení na kreativní agenturu. Účastní se ho i dosavadní tým skupiny WPP.
T-Mobile Czech Republic vyhlásil 13. května 2025 uzavřené výběrové řízení na novou kreativní agenturu. To probíhá dle metodiky Férového tendru, přičemž k účasti jsou přímo přizvány vybrané agentury.
Tendru se účastní také stávající tým ze skupiny WPP Ticino spadající pod agenturu Ogilvy. Vyhrál předchozí tendr v roce 2021, kdy po dekádě vystřídal agenturu Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe.
Cílem výběrového řízení je podle T-Mobile najít takového dodavatele služeb, který dokáže vyjít vstříc aktuálním potřebám operátora na poli budování značky a její komunikace napříč kanály.
O to se T-Mobile snaží od loňského roku s komunikační platformou #MeziSvými. V Česku odstartovala spotem „Je fajn být mezi svými“ sledujícím putování moderních rytířů. Kampaň vznikala právě ve spolupráci Ogilvy a marketingu T-Mobile, jenž tehdy dočasně vedla Iva Menclová, vedoucí marketingové komunikace operátora.
Komunikační platforma lokalizuje globální strategii mateřské skupiny Deutsche Telekom, kterou ještě před Českem stihla také rozvinout sesterská společnost Slovak Telekom s platformou #Rešpekt, na níž spolupracuje s agenturou MUW Saatchi & Saatchi.
Výsledek aktuálního tendru českého T-Mobile bude znám do konce roku 2025 s tím, že spolupráce s vítěznou agenturou začne od ledna 2026.
Odevzdané projekty budou vyhodnocovat oddělení marketingové komunikace a nákupu ve společnosti T-Mobile ve spolupráci s kolegy z Deutsche Telekom.
Komunikaci na sociálních sítích Instagram, TikTok a Facebook pak od července 2025 převezme agentura Triad, která již pro T-Mobile zajišťuje employer branding.