Příběh spotu z dílny týmu Ticino sleduje putování skupiny moderních rytířů na rekonstrukci historické bitvy a rozehrává příběh o propojování a pocitu, jak skvělé je někam patřit. Kromě televize se kampaň objeví také v tisku, online, na sociálních sítích a v místě prodeje.
Je fajn být #MeziSvými je první kampaň, která lokalizuje globální strategii a nový směr komunikace T-Mobilu. Novou platformu značka představila na začátku dubna a uvedla ji na sociálních sítích a online kanálech video spotem s doprovodným hashtagem #MeziSvými.
„Lokalizaci positioningu a hledání kreativní platformy jsme věnovali velké úsilí a jsem moc ráda, že se nám nakonec podařilo najít cestu, která dokáže přinést emoce, ale také má velký potenciál pracovat s humorem, nadsázkou a českou osobitostí. Každý z nás patří do nějakého mikrosvěta, který si kolem sebe tvoří a buduje, kde je mu dobře. O takových světech chceme hovořit a na ty se zaměřovat, ať už je to rodina, přátelé, kolegové v práci nebo různé komunity. Podle průzkumu jsou Češi nejspokojenější právě v těch mikrosvětech, kde zažívají pocit bezpečí, důvěry a sounáležitosti. Zároveň se ale obávají ztráty kontaktu s těmi nejbližšími. Právě telekomunikační technologie jsou nástrojem, který může pomoci toto spojení posílit,“ říká Iva Menclová, vedoucí marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika.
„Příběh spotu, který jsme nazvali Rytířova cesta, vznikal čtyři měsíce. Napsali jsme během té doby zhruba padesát skriptů a zkoumali jsme v nich různé komunity, které by myšlenku #MeziSvými dokázaly oživit pro celé Česko. Ke komunitě kolem rekonstrukcí historických bitev jsme se v diskusích pořád vraceli a měli jsme ji na vrchu hromádky scénářů. Bylo zábavné pozorovat, jak různí lidé z týmu vyprávěli, že ve svém blízkém okolí znají někoho, kdo mezi ně také patří. Tehdy jsme pochopili, že máme v ruce něco opravdu odlišného a potenciálně zábavného,“ říká Mike Martin, kreativní ředitel Ogilvy.
Následovalo hledání režiséra, který by byl schopen vybrané téma nejlépe ztvárnit. „S Markem Partyšem jsme se shodli, že chceme komunitu zachytit hlavně autenticky. I proto v závěrečných scénách spotu vystupují skuteční ‚rytíři‘ – zajímavostí je, že den před natáčením se účastnili historické rekonstrukce bitvy u Sudoměře. Markův nápad využít reálné příslušníky této komunity nám umožnil v příběhu ukázat zajímavé a nečekané postavy, které se na obrazovkách televize objeví vůbec poprvé,“ doplňuje Martin.
Spot je ve 30- a 40vteřinové verzi od 12. dubna nasazen do televize a online, v online prostředí se navíc objeví i jeho plná, 80vteřinová varianta. Kratší verze o stopáži 15 s a 6 s se objeví v online části kampaně a na video platformách. Spoty režíroval Marek Partyš v produkci Bistro Films a natáčelo se na pěti lokacích.
Kromě televize bude kampaň k vidění až do 19. května v tištěných i online médiích, na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube a TikTok), v obchodních centrech a na kamenných pobočkách operátora ve formě tištěných i digitálních vizuálů.
Vizitka kampaně
Klient: T-Mobile
Kreativa: Ticino (Ogilvy)
Media: EssenceMediacom
Online media: Proboston Creative
Produkce: Bistro films
Režie: Marek Partyš
DOP: Radim Střelka
Hudba: Matyáš Adámek, Jakub Bolbol
Klíčový vizuál: Dany Peschl
Chief Creative Officer: Mike Martin
Creative Director: Michal Pivarči
Art Director: Francisca Plaza Gonzalez, Sean Harrison
Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová, Justin Gomes
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
Account Management: Matej Paluš
Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová
Produkční: Simona Gregorini, Jana Brožková
Nasazení: 8. 4. – 19. 5. 2024
Media mix: TV, online, print, místo prodeje