Reklama
Megaboard

T-Mobile v novém spotu kampaně #MeziSvými sleduje putování skupiny moderních rytířů

Příběh spotu z dílny týmu Ticino sleduje putování skupiny moderních rytířů na rekonstrukci historické bitvy a rozehrává příběh o propojování a pocitu, jak skvělé je někam patřit. Kromě televize se kampaň objeví také v tisku, online, na sociálních sítích a v místě prodeje.

Je fajn být #MeziSvými je první kampaň, která lokalizuje globální strategii a nový směr komunikace T-Mobilu. Novou platformu značka představila na začátku dubna a uvedla ji na sociálních sítích a online kanálech video spotem s doprovodným hashtagem #MeziSvými. 

„Lokalizaci positioningu a hledání kreativní platformy jsme věnovali velké úsilí a jsem moc ráda, že se nám nakonec podařilo najít cestu, která dokáže přinést emoce, ale také má velký potenciál pracovat s humorem, nadsázkou a českou osobitostí. Každý z nás patří do nějakého mikrosvěta, který si kolem sebe tvoří a buduje, kde je mu dobře. O takových světech chceme hovořit a na ty se zaměřovat, ať už je to rodina, přátelé, kolegové v práci nebo různé komunity. Podle průzkumu jsou Češi nejspokojenější právě v těch mikrosvětech, kde zažívají pocit bezpečí, důvěry a sounáležitosti. Zároveň se ale obávají ztráty kontaktu s těmi nejbližšími. Právě telekomunikační technologie jsou nástrojem, který může pomoci toto spojení posílit, říká Iva Menclová, vedoucí marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika. 

„Příběh spotu, který jsme nazvali Rytířova cesta, vznikal čtyři měsíce. Napsali jsme během té doby zhruba padesát skriptů a zkoumali jsme v nich různé komunity, které by myšlenku #MeziSvými dokázaly oživit pro celé Česko. Ke komunitě kolem rekonstrukcí historických bitev jsme se v diskusích pořád vraceli a měli jsme ji na vrchu hromádky scénářů. Bylo zábavné pozorovat, jak různí lidé z týmu vyprávěli, že ve svém blízkém okolí znají někoho, kdo mezi ně také patří. Tehdy jsme pochopili, že máme v ruce něco opravdu odlišného a potenciálně zábavného,“ říká Mike Martin, kreativní ředitel Ogilvy. 

Následovalo hledání režiséra, který by byl schopen vybrané téma nejlépe ztvárnit. S Markem Partyšem jsme se shodli, že chceme komunitu zachytit hlavně autenticky. I proto v závěrečných scénách spotu vystupují skuteční ‚rytíři‘ – zajímavostí je, že den před natáčením se účastnili historické rekonstrukce bitvy u Sudoměře. Markův nápad využít reálné příslušníky této komunity nám umožnil v příběhu ukázat zajímavé a nečekané postavy, které se na obrazovkách televize objeví vůbec poprvé,“ doplňuje Martin.

Spot je ve 30- a 40vteřinové verzi od 12. dubna nasazen do televize a online, v online prostředí se navíc objeví i jeho plná, 80vteřinová varianta. Kratší verze o stopáži 15 s a 6 s se objeví v online části kampaně a na video platformách. Spoty režíroval Marek Partyš v produkci Bistro Films a natáčelo se na pěti lokacích.

Kromě televize bude kampaň k vidění až do 19. května v tištěných i online médiích, na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube a TikTok), v obchodních centrech a na kamenných pobočkách operátora ve formě tištěných i digitálních vizuálů.

Vizitka kampaně

Klient: T-Mobile
Kreativa: Ticino (Ogilvy)
Media: EssenceMediacom
Online media: Proboston Creative
Produkce: Bistro films
Režie: Marek Partyš
DOP: Radim Střelka
Hudba: Matyáš Adámek, Jakub Bolbol
Klíčový vizuál: Dany Peschl
Chief Creative Officer: Mike Martin
Creative Director: Michal Pivarči
Art Director: Francisca Plaza Gonzalez, Sean Harrison
Copywriter: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová, Justin Gomes
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
Account Management: Matej Paluš
Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová
Produkční: Simona Gregorini, Jana Brožková
Nasazení: 8. 4. – 19. 5. 2024
Media mix: TV, online, print, místo prodeje

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále