T-Mobile a Slovak Telekom si na posílení zaměstnavatelských značek vybraly Triad Prague

Triad Prague v tendru T-Mobile a Slovak Telekom uspěla díky škálovatelnému konceptu, pomohl jí i tým s klíčovými členy ze Slovenska.

Společnosti T-Mobile CZ a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace zvolily agenturu Triad Prague ve výběrovém řízení, do něhož byly přizvány tři agentury. Od konce roku 2024 tak společně pracují na strategických aktivitách, které dlouhodobě podpoří pozici zaměstnavatele na českém i slovenském trhu.

„Vnímáme, že v oblasti employer brandingu se často opakují podobná řešení. Naší ambicí bylo přijít s konceptem, který se vymyká běžným standardům, je výrazný, a zároveň autentický,“ vysvětluje Petra Jankovičová, CEO Triad Prague.

Zásadní jsou pro T-Mobile a Slovak Telekom napříč trhy lidskost a rozmanitost v rámci pracovního prostředí a možnost růstu zaměstnanců. Již druhým rokem tyto hodnoty firma ukazuje v Česku a na Slovensku prostřednictvím autentických výpovědí zaměstnanců v kampaních #JsmeSamiSebou.

„I když nás veřejnost občas ještě vnímá jako operátora, v jádru jsme technologická firma, která staví na inovacích a samozřejmě a v první řadě na lidech. Budování moderního a bezpečného pracovního prostředí, kde můžeme být #SamiSebou, je pro nás klíčové,“ říká Jitka Adámková, „chief HR officer & executive board member“, T-Mobile CZ a Slovak Telekom.

Agentura Triad Prague představila v tendru škálovatelný koncept, jež má skutečný potenciál zaujmout relevantní publikum. Podle Petry Jankovičové nepředstavil tým jen standardní správu kanálů pro employer branding na sociálních sítích, ale výrazný a inovativní přístup ke značce zaměstnavatele.

„Už v rámci analýzy toho, co zaměstnavatelé komunikují, jsme zjistili, že většina využívá například své online platformy – především sociální sítě – jako prosté úložiště obsahu. Při tomhle ale zapomínají na to nejdůležitější – na branding. Při pohledu na tento obsah totiž nelze rozpoznat, o jakou značku jde,“ uzavírá Jankovičová.

Ve prospěch Triadu při tendru hrála také skladba jeho týmu. Velkou výzvou pro agentury byla schopnost obstarat vedle českého také slovenský trh. Employer branding T-Mobile a Slovak Telekom na obou trzích funguje a je řízen společně, ačkoli jde o dvě odlišné značky.

„Výhodou Triad Prague je, že sice působí v Česku, ale má slovenské kořeny a několik klíčových členů týmu pochází ze Slovenska. Tato znalost prostředí a kultury byla citelná hned při výběrovém řízení,“ uvádí Lukáš Hanko, „employer brand leader CZ&SK“, T-Mobile.

„Při employer brandingu, který je v obou zemích stejně důležitý, je pro nás konzistentní komunikace napříč oběma trhy klíčová. A přesně tento přístup jsme našli u Triadu – na jedné straně neotřelé nápady a na druhé respekt k brandu a naší kultuře,“ dodal.

Petra Jankovičová k tomu ještě dodává: „S employer brandingem máme dlouholeté zkušenosti, včetně například práce pro společnost Ikea. Jsme tak rádi, že se můžeme opět zapojit do této, pro nás velmi oblíbené části budování značek. Navíc s klientem, s nímž sdílíme podobné hodnoty, jako je pohled na diverzitu, inkluzi, flexibilní pracovní dobu, možnosti rozvoje a další. Děláme to sice v různých měřítkách, ale v důsledku jsme na jedné vlně.“

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard