Po třech letech v roli strategického plánovače Matúš Ficko povýšil na šéfa posíleného strategického oddělení Triad Prague.
Kormidlo strategie pražského Triadu přebírá Matúš Ficko, který v agentuře poslední tři roky působil na pozici „strategy planner“.
Za tu dobu se podílel na řadě oceňovaných kampaní pro klienty Radegast, Livesport, Seznam, Sedita, Orea, Tullamore D.E.W. či Gambrinus.
Letos přispěl k obhajobě titulu Agentura ročníku soutěže Impact Awards Czech ziskem sedmi kovů, ke zlatu a stříbru z Effie Czech a bronzu na ADC Europe s kampaní Pivo ze vzduchu pro Radegast.
Zároveň se dostal mezi finalisty kategorie Stratég roku v rámci soutěže Agentura roku 2024 pořádanou týdeníkem Marketing & Media.
„K Triadu odjakživa patří chuť přinášet neotřelá řešení na strategické výzvy našich klientů. Nejsme odbavovači, kteří by jeli cestou nejmenšího odporu podle šablony. Proto jsme si nyní slovo ‚odbavit‘ v našem slovníku úplně zakázali,“ říká Matúš Ficko.
„Ke každé výzvě přistupujeme individuálně a cílem je vždy najít integrovaný a inovativní přístup, který klientům přinese maximální možnou hodnotu. Jak dokazují i naše výsledky na poli efektivity, tato odvaha a důvěra se našim klientům vyplácí,“ doplňuje Ficko.
Personální změny se neomezily jen na vedení strategie. Nově se na pozici „online media analyst & planner“ posunula Kristýna Kočvarová, zatímco Sam Sadovský se po krátké zastávce v Publicisu vrátil do role strategického plánovače.
Tým dále posílila Kerol Jedličková ze skupiny Near & Dear, která v Triadu rozvíjí buňku zaměřenou na tvorbu obsahu a influencer marketing, a Karolína Korolová se posunula na pozici social media manažerky.
„Od nově posíleného týmu očekávám ještě užší spolupráci strategie a kreativy, kterou jsme letos také výrazně posílili. Neustálý dialog, spolupráce a neexistující oddělení jsou klíčem k odvážným a propojeným řešením, která dokáží vyvolat významnou pozitivní změnu – v byznysu klientů, celé branži i společnosti. A o tom Triad je,“ doplňuje Petra Jankovičová, CEO agentury.