Datart spojil síly s Českým hokejem, podpoří reprezentace i mladé talenty

Datart se stal oficiálním partnerem Českého hokeje. Podpoří mužskou, ženskou i mládežnické reprezentace a zapojí se do projektu „Pojď hrát hokej“. 

„Partnerství s Datartem je pro český hokej mimořádně přínosné, protože se dotkne všech skupin, tedy jak hráčů a hráček české reprezentace, ale stejně tak juniorů a v neposlední řadě i těch nejmenších zájemců o hokej. Věřím, že společným úsilím se nám podaří pomoci jak stávající, tak i nové generaci špičkových českých hráčů,“ říká k partnerství s maloobchodním řetězcem s elektronikou prezident Českého svazu ledního hokeje Alois Hadamczik.

Podpora českého hokeje odpovídá filozofii Datartu – tzn. být značkou, která přesahuje svět elektroniky a aktivně podporuje důležité společenské hodnoty. „Hokej není jen sport, je to národní symbol, který propojuje generace, buduje týmového ducha a učí nás překonávat překážky,“ říká Daniel Večeřa, předseda představenstva Nay-Datart.

„Naším cílem není pouze podpora vrcholového hokeje, ale také rozvoj mladých talentů a přivádění nových hráčů ke sportu, který má v České republice hluboké kořeny,“ dodává.

© Český hokej

Jedním z klíčových pilířů partnerství je podpora juniorského hokeje a rozvoje mladých hráčů. Datart se totiž stává také partnerem projektu „Pojď hrát hokej“, který má za cíl přivést ke sportu co nejvíce dětí a vytvořit prostředí, které jim umožní rozvíjet týmovou spolupráci, disciplínu a lásku ke hře. 

„Podpora mládeže je pro budoucnost českého hokeje zásadní. Chceme, aby děti objevovaly kouzlo tohoto sportu a zároveň si osvojovaly hodnoty, které jim budou užitečné po celý život,“ říká Daniel Večeřa.

Kromě toho si Datart klade za cíl hokej ještě více přiblížit českým domácnostem a dále tak rozšířit fanouškovskou základnu. 

„Věříme v sílu spolupráce, odpovědnosti a fair play – hodnot, které nás spojují jak se sportem, tak s našimi zákazníky a zaměstnanci. Podpora hokeje je tedy přirozeným krokem v naší snaze být aktivní součástí komunitního života,“ vysvětluje Večeřa.

Partnerství s Českým hokejem je podle něj příležitostí nejen pro Datart, ale také pro hokejové komunity po celé zemi. „Chceme inspirovat, podporovat zdravý životní styl a radost ze hry. Jsme hrdí, že můžeme být součástí této hokejové cesty a pomáhat vytvářet nezapomenutelné momenty na ledě i mimo něj,“ dodává.

Český hokej také mění svého sázkového partnera – namísto Betana nově spolupracuje s Fortunou. Ta rozšiřuje své sponzoringové aktivity v hokeji, podpoří mužskou, ženskou i juniorskou reprezentaci a stane se partnerem mistrovství světa žen 2025 v Českých Budějovicích.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Vojta Kotek, Bauhaus
Floridská koalice pro imigranty (FLIC) kampaň
Marek Dvořák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard