Reklama
Megaboard

Národní sport číslo jedna? Zlatý hokejový šampionát ovládl nejen TV

České hokejové mistrovství světa přepisovalo statistiky. Nejenže přitáhlo 6,82 milionu diváků, ale také pomohlo značkám dosáhnout rekordních zisků a zapojení fanoušků. Co přineslo vítězné finále a jaké trendy hýbou světem sportovního marketingu?

Hokejové mistrovství světa v Česku bylo nejen vrcholem sezony, ale i obrovským byznysovým úspěchem.

Finále proti Švýcarsku sledovalo 3,74 milionu diváků, což je historický rekord ČT sport.

„Sledovanost byla obrovská. Nakoupené GRPy se vyčerpaly už na čtvrtfinále,“ uvedla Hana Kovářová z Komerční banky.

Vítězem však nebyli jen hokejisté, ale právě i značky jako Tipsport nebo Coca-Cola. „Ukázali jsme, že jsme silná značka, když jsme se propojili s oblíbeným šampionátem,“ řekl Martin Filip z Tipsportu.

Rekordní zisky zaznamenal také Český hokejový svaz, který díky 300 tisícům nových sledujících na Instagramu překonal i očekávání profesionálů.

Jaké byly marketingové a ekonomické dopady hokejového mistrovství světa 2024 v Česku? Jaký byl marketingový dopad ostatních sportů, jako fotbal nebo Oktagon MMA, ve srovnání s hokejovým mistrovstvím?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále