České hokejové mistrovství světa přepisovalo statistiky. Nejenže přitáhlo 6,82 milionu diváků, ale také pomohlo značkám dosáhnout rekordních zisků a zapojení fanoušků. Co přineslo vítězné finále a jaké trendy hýbou světem sportovního marketingu?
Hokejové mistrovství světa v Česku bylo nejen vrcholem sezony, ale i obrovským byznysovým úspěchem.
Finále proti Švýcarsku sledovalo 3,74 milionu diváků, což je historický rekord ČT sport.
„Sledovanost byla obrovská. Nakoupené GRPy se vyčerpaly už na čtvrtfinále,“ uvedla Hana Kovářová z Komerční banky.
Vítězem však nebyli jen hokejisté, ale právě i značky jako Tipsport nebo Coca-Cola. „Ukázali jsme, že jsme silná značka, když jsme se propojili s oblíbeným šampionátem,“ řekl Martin Filip z Tipsportu.
Rekordní zisky zaznamenal také Český hokejový svaz, který díky 300 tisícům nových sledujících na Instagramu překonal i očekávání profesionálů.
Jaké byly marketingové a ekonomické dopady hokejového mistrovství světa 2024 v Česku? Jaký byl marketingový dopad ostatních sportů, jako fotbal nebo Oktagon MMA, ve srovnání s hokejovým mistrovstvím?
Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.