Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Moët vytvořil tradici červeného koberce. V Karlových Varech nechybí ani letos

Producent „šampaňského filmových hvězd“ Moët & Chandon je tím, kdo vytvořil tradici červeného koberce a zve známé celebrity, aby na významných filmových premiérách a filmových festivalech podepsaly limitované velké láhve Moët. Během letošního Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech (MFF) vydražil obří láhev za 350 tisíc korun. Díky tomu a dalším festivalovým aktivitám přispěje partnerské neziskové organizaci Hledáme rodiče částkou kolem milionu korun.

Moët je součástí světa filmu od roku 1930. Na plátně i noblesních večírcích generace slavných herců, hereček, producentů a režisérů oslavují právě s Moëtem. V roce 2009 se Moët stal exkluzivním šampaňským udílení Oscarů, téměř dvě desetiletí je oficiálním šampaňským udílení cen Golden Globe. Unikátní zlatá láhev se podepisovala i na letošním filmovém festivalu v Cannes.

Přirozeně se spojuje i s českým filmovým světem: lahve Moët jsou na stolech při udílení Cen české filmové kritiky a obří láhev Moët podepisovaly největší hvězdy letošního festivalu v Karlových Varech. Filantropickou iniciativu „Toast for a Cause“, tedy „přípitek pro dobrou věc“, do karlovarského festivalového programu zavedla společnost Moët & Chandon už před několika lety. Každý, kdo si tímto šampaňským připije, přispěje na neziskovou organizaci Hledáme rodiče. Jejím cílem je informovat veřejnost o pěstounství a vyhledávat vhodné adepty na náhradní rodiče. Patronkou organizace je herečka Jitka Schneiderová, která „přípitek pro dobrou věc“ uvedla spolu s prezidentem festivalu Jiřím Bartoškou.

Reklama

Obří podpisovou lahev, podepsanou největší hvězdou letošního festivalu herečkou Julianne Moore a mnoha dalšími zahraničními i českými hvězdami, vydražila společnost za 350 tisíc korun. Na dobrý účel může přispět každý, kdo si zakoupí lahvičku MoëtMini (20 cl). Za každou z nich věnuje Moët & Chandon organizaci 54 korun, což je částka symbolická – odpovídá počtu ročníků MFF KV. „Za minulé dva ročníky se díky přípitkům a příspěvku z prodeje podepsané lahve podařilo vybrat celkem 900 000 Kč a soudím, že letos příspěvek přesáhne milion korun,“ uvedl Ján Kotúč, country manager společnosti Moët & Chandon Česká republika.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)