2. Seznam spustil Zprávy, redakce má přes třicet lidí

Seznam spustil 4. října svůj zpravodajský portál. Více než třicetičlennou redakci vede Jakub Unger. Prvním hlavním materiálem je reportáž Sabiny Slonkové o policejním prezidentovi, který veřejně urážel vládu. „Důraz na video dáváme najevo na první pohled, velká obrazovka se vám nabídne u většiny našich zpráv hned nahoře pod titulkem. Zároveň jsou ale všechny zprávy doprovázeny i klasickým textem, který rozšíří popis události o další souvislosti a fakta,“ píše redakce v úvodním článku. Projekt chystal Seznam od jara. Řídí ho osobně generální ředitel Pavel Zima. Videoprodukce nemá Novinkám konkurovat, ale doplňovat je. „Chceme mít náš obsah více pod kontrolou a chceme si vybírat vlastní témata,“ vysvětlil Zima. Seznam využije zkušenosti s produktovými inovacemi. „Jsme přesvědčeni, že bychom videa udělali lépe než v Borgisu. Nejde o to, že bychom s nimi byli nespokojení,“ dodal s odkazem na vydavatele Práva, kterého Seznam částečně vlastní a s nímž provozuje Novinky.cz.

Jednu z prvních relací zpráv Seznamu uváděla Zuzana Hodková, která naposledy působila jako ekonomická reportérka ČT.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk