Agentura WOO chystá první zprávu o influencer marketingu ve střední a východní Evropě. Mapuje stav trhu, trendy i výzvy. Výsledky představí 1. října 2025 na konferenci Influcon v Praze.
„Všichni dnes čerpáme z globálních reportů, jako je ten od Influencer Marketing Hub, který ale vychází z odpovědí pouhých 315 respondentů napříč celým světem. Taková data nepovažujeme za dostatečně relevantní pro náš region. Český trh má svá specifika, a proto potřebuje vlastní analýzu, která reflektuje lokální realitu,“ říká Petr Srna, CEO agentury WOO.
Zpráva bude postavená na kombinaci tvrdých dat a kvalitativních insightů od značek, marketérů, influencerů i dalších expertů z trhu. Věnovat se bude například vývoji rozpočtů, preferovaným cílům, používaným formátům, výkonu jednotlivých platforem, způsobům měření úspěchu i technologickým trendům, které formují influencer marketing dnes a v blízké budoucnosti.
Do tvorby Zprávy se může zapojit i odborná veřejnost – především značky, které influencer marketing aktivně řeší. Pokud jste na klientské straně a máte oblast influencer marketingu na starost, WOO vás vyzývá: buďte součástí.
Vyplňte tento krátký formulář – v následujících dnech vám dorazí dotazník. Vaše zkušenosti pomohou vytvořit první opravdu relevantní lokální přehled, který může ovlivnit další vývoj celého odvětví a na oplátku dostanete neveřejnou část zprávy jako první.