Po úspěchu prvního ročníku se vrací Influcon, největší konference o influencer marketingu ve střední Evropě. Druhý ročník proběhne 1. října 2025 v pražském hotelu Clarion. Lístky za nejvýhodnější cenu jsou již v prodeji.
„Vzhledem k neustálému růstu oboru stále vidíme velkou mezeru ve vzdělávání a sdílení zkušeností napříč cílovými skupinami. Proto je Influcon tak důležitou událostí, kde se zaměřujeme právě na propojení značek, influencerů, platforem a agentur,“ říká Petr Srna, výkonný ředitel agentury World of Online.
Mayra Alcántara jako první potvrzený speaker
Jednou z hlavních hvězd konference bude Mayra Alcántara, „director of publicity & talent relations“ ve Warner Bros. Discovery. S více než 15 lety zkušeností v oblasti digitálního marketingu a influencer marketingu se podílela na strategiích pro více než 25 průmyslových odvětví v Latinské Americe, USA a Evropě.
Úspěch prvního ročníku a očekávání pro rok 2025
První ročník konference sklidil skvělé ohlasy. „Byl tu opravdu dobrý mix témat,“ říká Jan Los, marketingový ředitel L’Oréal. Influencerka Vendula Dao dodává: „První smysluplná influencer klientská akce, která zatím vznikla.“
Organizátoři se letos zaměřují na vylepšení programu i organizace. „První ročník pro nás byl velkou zkouškou. Považovali jsme za úspěch, že jsme ho zvládli připravit v tak krátkém čase, ale víme, že měl několik nedostatků, ze kterých se chystáme tento rok maximálně poučit,“ říká Nicola Tošnarová, brand manažerka agentury World of Online, která konferenci organizuje.
Zajistěte si své místo co nejdříve
Vstupenky na Influcon 2025 jsou nyní k dispozici za nejvýhodnější cenu, ale pouze v omezeném množství. Všechny informace a možnost registrace najdete na webu konference.