Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

ČT24 je nejsledovanější veřejnoprávní zpravodajská stanice v Evropě, uspěly i další kanály ČT

Program ČT24 obsadil v mezinárodním žebříčku nejsledovanějších evropských veřejnoprávních zpravodajských stanic první místo.

ČT sport si odnesl stříbrnou pozici na seznamu sportovních stanic veřejné služby, ČT 😀 získalo ve svém okruhu třetí příčku. Program ČT art se umístil v Top 10 veřejnoprávních kulturních stanic.

„Tematické programy České televize se pravidelně umisťují na předních místech mezinárodního veřejnoprávního žebříčku sledovanosti ve své žánrové skupině. A nebylo tomu jinak ani v roce 2024. Jsem rád, že naše programy jsou relevantní nejen na domácím trhu, ale také v evropském měřítku. Díky žánrové pestrosti stanic u nás svůj oblíbený pořad najde každý divák,“ říká generální ředitel České televize Jan Souček.

Reklama

Největší úspěch zaznamenala ČT24, která s tuzemským podílem na trhu 4,1 procenta za rok 2024 předběhla stanice, jako jsou britská BBC News, polská TVP Info nebo švýcarská SRF. Program ČT24 si tak oproti žebříčku z roku 2023 polepšil o jednu pozici.

Mimořádný sportovní rok má za sebou ČT sport, a to nejen co do nabídky událostí jako mistrovství světa v ledním hokeji, letní olympijské hry nebo mistrovství světa v biatlonu a mnoho dalších, ale také z pohledu relevance na tuzemském trhu.

Foto Studia sport v budově zpravodajství na Kavčích Horách | zdroj: Pavla Černá

ČT sport dosáhl v uplynulém roce na podíl na publiku 4,6 procenta, a oslavuje tak svůj nejlepší výsledek od začátku vysílání stanice. Současně obsadil druhé místo na seznamu evropských veřejnoprávních sportovních programů.

Kvalitní, bezpečné, vzdělávací, ale i zábavní vysílání nabídlo 31,3 procenta diváků ve věku 4–12 let ČT :D. Na mezinárodním žebříčku to znamená třetí pozici hned za dánským a norským dětským programem a současně nejlepší výsledek od začátku vysílání dětského programu ČT.

Kulturní stanice ČT art se se svým podílem na publiku 1 procenta pohybovala v kvalitní společnosti německého programu ARTE, rakouské 3sat a mimo jiné předběhla podobně profilovaný program BBC 4.

Oproti roku 2023 si Art polepšil o jednu pozici a umístil se na osmém místě nejúspěšnějších kulturních veřejnoprávních stanic.

Zdroj: ATO – Nielsen, TV živě + TS0-3, ke dni 17. ledna 2025 a jednotlivé země EBU/GEAR

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka