Reklama

Teads a LG Ad Solutions rozšiřují exkluzivní partnerství do střední a východní Evropy, včetně Česka

Společnosti Teads, přední globální mediální platforma, a LG Ad Solutions, světový lídr v oblasti connected TV (CTV) a cross-screen reklamy, oznámily strategické rozšíření svého exkluzivního partnerství do regionu střední a východní Evropy (CEE).

Expanze zahrnuje klíčové trhy, jako jsou Polsko, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Srbsko a Bulharsko, přičemž nově pokrývá i Českou republiku, čímž posiluje svou přítomnost v dynamicky se rozvíjejícím regionu.

Toto strategické partnerství využívá špičkové technologie LG Ad Solutions a komplexní omnichannel expertízu společnosti Teads, což inzerentům umožňuje cíleně oslovit prémiové publikum na LG Smart TV v celém regionu.

Reklama

Značky nyní mohou realizovat vysoce efektivní a vizuálně atraktivní CTV kampaně v důvěryhodném a vysoce kvalitním reklamním prostředí na dynamicky se rozvíjejícím trhu CEE.

„Chytré televizory si na celosvětové úrovni upevňují svou roli jako středobod propojené domácnosti, a proto rozšíření našeho exkluzivního partnerství se společností Teads do regionu střední a východní Evropy představuje klíčový krok k prohloubení vztahů mezi značkami a spotřebiteli na těchto důležitých trzích,“ uvedl Ed Wale, viceprezident pro mezinárodní trhy ve společnosti LG Ad Solutions.

„Díky spojení technologie přímého zobrazení LG Ad Solutions s omnichannel odborností společnosti Teads mohou inzerenti oslovit publikum s maximální přesností a dopadem na největší obrazovce v domácnosti,“ dodává Ed Wale.

Tato spolupráce poskytuje inzerentům přístup k vysoce efektivním nativním CTV formátům, jako je LG Home Screen, a umožňuje oslovit relevantní publikum s maximální viditelností a vysokou mírou zaujetí.

Holistická omnichannel platforma společnosti Teads v kombinaci s inovativními kreativními řešeními a pokročilými analytickými nástroji přináší značkám optimalizované výsledky a cenné poznatky prostřednictvím spolupráce s důvěryhodnými lídry v oblasti měření výkonnosti.

„Teads byl neocenitelným partnerem při získávání prémiových reklamních ploch, včetně inovativních umístění jako jsou nativní CTV reklamy na domovských obrazovkách prémiových televizorů různých výrobců,“ doplňuje Ramona Voicu, vedoucí mediálního oddělení společnosti Heineken Romania.

„Díky tomu jsme mohli efektivně rozšířit náš dosah na nové publikum a současně zlepšit celkový výkon našich omnichannel kampaní,“ řekl Voicu.

„Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše úspěšné partnerství se společností LG Ad Solutions do těchto klíčových trhů CEE,“ uvedl Mihai Bostinaru, generální ředitel Teads CEE.

„Toto rozšíření poskytuje inzerentům jedinečný přístup k prémiovým CTV reklamním plochám a pokročilým možnostem cílení, které jim umožňují oslovit publikum smysluplným a efektivním způsobem,“ uzavírá Bostinaru.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka