Reklama
Megaboard

Teads a Vidaa rozšiřují a prodlužují globální CTV partnerství včetně Česka a Slovenska

Globální mediální platforma Teads a Vidaa USA, provozovatel operačního systému pro chytré televize, rozšířili své exkluzivní partnerství v oblasti nativního zobrazování reklam. Spolupráce zahrnuje nejen klíčové trhy jako Kanada a více než 26 dalších zemí, včetně České a Slovenské republiky, které jsou součástí již téměř rok.

Teads díky rozšířenému partnerství získává exkluzivní přístup k prémiovým umístěním nativních reklam přímo na domovské obrazovce chytrých televizorů s platformou Vidaa. Tato jedinečná reklamní řešení pro Connected TV (CTV) umožňují inzerentům oslovit desítky milionů domácností po celém světě a zanechat silný první dojem na zařízeních značek Hisense, Toshiba, Schneider, Loewe, Leica a Akai a dalších více než 400 výrobců.

„Rozšíření a prodloužení exkluzivní spolupráce s Vidaa potvrzuje rostoucí zájem našich partnerů o tento typ produktu. Zároveň skvěle zapadá do naší omnichannel strategie, která nám umožňuje prostřednictvím Teads oslovit uživatele na všech zařízeních v průběhu celého dne,“ vysvětluje Josef Čapek, obchodní ředitel Teads Czechia & Slovakia.

Teads získává také exkluzivní přístup ke streamovací službě Vidaa Channels, která globálním inzerentům nabízí jedinečnou příležitost využít prémiový video obsah na chytrých televizorech. Toto strategické partnerství výrazně posiluje propojení Teads s chytrými televizními obrazovkami a podporuje jeho poslání poskytovat značkám konzistentní, kvalitní a působivé reklamní zážitky na všech typech zařízení.

Amalia Necula, senior digital account manager ve společnosti EssenceMediacom, uvádí: „Naším cílem bylo inovativně posílit povědomí o značce Fanta prostřednictvím prémiových a přesně cílených reklam, se zaměřením na formáty InRead a CTV Native, které poskytují bohatší zážitek pro publikum. Jsme nadšeni, že patříme mezi první, kdo testují nové CTV kanály, a můžeme oslovit uživatele napříč zařízeními v ultra prémiovém a bezpečném prostředí pro značku.“

Spolupráce Teads s Vidaa posiluje její rostoucí síť partnerství v oblasti CTV obsahu po celém světě a reaguje na narůstající poptávku po reklamních řešení pro CTV na globální úrovni. Teads nabízí podrobné analýzy výkonnosti kampaní a ve spolupráci s lídry v oblasti měření, jako jsou Comscore, TVision a LiveRamp, poskytuje značkám pokročilé možnosti cílení a efektivní zapojení publika.

„Rozšíření našeho exkluzivního partnerství s Vidaa nám otevírá nové možnosti, jak podpořit naši strategii pro CTV na českém a slovenském trhu. Díky jedinečné nabídce, která propojuje digitální a televizní svět, můžeme našim klientům přinášet skutečnou přidanou hodnotu,“ uvedl Jeremy Arditi, co-CEO Teads. „Naše řešení CTV Native a Homescreen nejen doplňují naši strategii, ale zároveň ji obohacují o inovativní reklamní produkty a širší spektrum možností. To nám umožňuje oslovovat spotřebitele novými, kreativními způsoby. Jsme nadšeni, že můžeme i nadále poskytovat našim partnerům efektivní zásah prostřednictvím jedné z nejvýznamnějších platforem pro chytré televize na světě.“

Vidaa i nadále oslovuje obrovskou globální diváckou základnu, která každý měsíc sleduje více než dvě miliardy hodin obsahu od předních světových a regionálních poskytovatelů. Díky stovkám významných místních i globálních partnerů v oblasti obsahu a podpoře funkcí jako AirPlay 2, Vidaa Voice, Vidaa Art, stejně jako vlastních řešení Vidaa Kids a Vidaa Channels, platforma umožňuje značkám efektivně oslovit a zapojit různorodé publikum. S precizním geo-cílením na zařízeních vybavených platformou Vidaa tak mohou značky oslovit diváky po celém světě.

Generální ředitel Vidaa USA Guy Edri k tomu dodal: „Rozšíření našeho partnerství s Teads podtrhuje závazek VIDAA podporovat spolupráce, které přinášejí dlouhodobý a udržitelný růst pro naše značky, obsahové partnery i inzerenty. Spojením globálního dosahu naší platformy v obývacích pokojích po celém českém a slovenském regionu s odborností Teads v digitální reklamě otevíráme značkám nové a silné příležitosti, jak efektivně a smysluplně oslovit své publikum.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále