Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Technologické trendy roku 2025 podle Teads

Společnost Teads představuje pět klíčových témat, která nově definují mediální a marketingové strategie.

Vzhledem k nepředvídatelnému vývoji mediálního prostředí v roce 2025 je základem úspěchu přizpůsobivost – a to jak pro inzerenty, tak pro vydavatele.

Společnost Teads s hrdostí představuje svůj nejnovější e-book Tech Themes 2025, který upozorňuje na pět transformačních trendů, jež budou utvářet budoucnost reklamy a marketingu.

Reklama
ČEZ

Tento komplexní průvodce vychází z průzkumu Teads Global Tech Themes Survey, poznatků z průzkumu Teads Media Barometer, důvěryhodných oborových dat a názorů globálních mediálních lídrů.

Poskytuje jasný plán, jak se vypořádat s nově vznikajícími výzvami a využít nových příležitostí.

„Inzerenti a vydavatelé se musí opřít o inovace, aby zůstali konkurenceschopní i v roce 2025.

Od využití plného potenciálu ‚omnichannel‘ videa až po upřednostňování prémiových strategií zaměřených na ochranu soukromí – tato témata zdůrazňují nástroje a přístupy, které umožní značkám prosperovat ve stále fragmentovanějším a na ochranu soukromí zaměřenějším mediálním prostředí,“ uvádí Natalie Bastian, globální marketingová ředitelka společnosti Teads.

V článku představujeme pět klíčových poznatků z Technologických trendů 2025.

➀ Transformace zapojení díky dokonalosti „omnichannel“ videa

Strategie „omnichannel“ videa zásadně mění způsob, jakým se publikum zapojuje. Dosahuje o 77 procent vyšší zapamatovatelnosti reklam v prémiových kanálech.

Plynulá integrace CTV, mobilních zařízení a desktopových platforem umožňuje vytvořit jednotné a konzistentní vyprávění příběhů.

Tyto strategie přinášejí měřitelné výsledky a potvrzují „omnichannel“ jako nejefektivnější způsob, jak propojit značky s publikem napříč různými obrazovkami.

➁ Reklama odolná vůči budoucnosti: vyvážení personalizace a ochrany soukromí

V měnícím se prostředí dává 54 procent marketérů přednost strategiím zaměřeným primárně na ochranu soukromí. Kontextové cílení se stává silným nástrojem, který zajišťuje personalizaci, aniž by ohrozil důvěru spotřebitelů.

➂ Prémiová prostředí: budování důvěry a relevance

Vysoce kvalitní prostředí nejen, že zajišťuje bezpečnost značky, ale také zvyšuje zapojení. Až 70 procent spotřebitelů uvádí, že kvalita obsahu přidaného k reklamám ovlivňuje jejich vnímání značky.

Inzerenti stále více investují do prémiového obsahu bezpečného pro značku, aby si vybudovali důvěru a dosáhli lepších výsledků.

➃ Využití kulturních událostí

Ať už se jedná o olympijské hry, Black Friday nebo jiné události – sladění kampaní s klíčovými kulturními a sportovními událostmi poskytuje jedinečné příležitosti k zapojení.

Teads Contextual Reachcasts pomáhá značkám „vlastnit okamžik“ tím, že poskytuje kontextově relevantní imprese ve velkém měřítku.

➄ Dokonalá kreativita, která splňuje požadavky spotřebitelů

Inovativní kreativní řešení zajišťují, že značky mohou oslovit spotřebitele relevantními sděleními po celou dobu jejich cesty, od CTV formátů s možností nakupování až po dynamická „inRead“ řešení.

Kreativní dokonalost zvyšuje dopad a zajišťuje, že kampaně budou mít odezvu u různorodého publika.

Témata identifikovaná v Tech Themes 2025 zdůrazňují význam strategií založených na datech, inovativních formátů a prémiových prostředí pro vytváření smysluplných vazeb s publikem.

Prozkoumejte, jak mohou tato témata změnit vaše reklamní strategie.

Nejnovější e­‑book společnosti Teads je vaším základním průvodcem, jak prosperovat v rychle se měnícím digitálním prostředí – od dokonalosti vícekanálového videa až po přístupy zaměřené na ochranu soukromí. 

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-52-53_2024

MAM Exkluzivně v časopise

David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024
Public Relations
Tištěné Lidovky

MAM Téma čísla

Téma Ročenky 2024
letaky
Návrh bez názvu-127
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu
WEB_normal(9)
Návrh bez názvu-130
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu
WEB_normal(9)