Jen necelý rok vedl Michal Vodák marketing online parfumerie Notino. Odchod oznámil na síti LinkedIn.
Když loni do společnosti, která se snaží prosadit na celém evropském trhu, přicházel, v rozhovoru pro MAM 50/2024 mluvil o tom, jak se chce soustředit na zkvalitňování zákaznického servisu a na základě marketing mix modellingu hledat různé možnosti, jak kombinovat investice do brandu a výkonu.
Jeho mise však skončila nečekaně rychle. „Po úžasných a intenzivních deseti měsících Notino opouštím. Děkuji celému marketingovému týmu za jeho drajv, nápady a spolupráci,“ zmínil Michal Vodák.
Během svého působení stihl vybrat online parfumerii novou mediální agenturu, když Publicis Groupe byla po osmi letech v tendru nahrazena agenturou Hearts & Science z holdingu OMG. Jak uvádí, podařilo se také obnovit klíčová technologická partnerství (například s Metou) či spolu s Behaviem redefinovat měření marketingových aktivit.
„Nyní jsem otevřen novým příležitostem, konzultačním rolím a zajímavým výzvám,“ dodal směrem k budoucnosti Michal Vodák, jenž do Notina přišel z Heureky a na pozici CMO vystřídal Radka Ondrášíka, který ji zastával téměř 18 let.