Výběrové řízení online parfumerie Notino na mediální agenturu má svého vítěze. A po osmi letech jím není komunikační skupina Publicis Groupe. Nově se o nákup a plánování médií postará agentura Hearts & Science patřící do sítě Omnicom Media Group.
O výsledcích tendru, jenž probíhal pod kuratelou auditorské společnosti Media Strategy, informoval Michal Vodák, šéf marketingu Notina.
„Nastal ten správný čas! Po osmi letech Notino otáčí list a navazuje spolupráci s novou mediální agenturou. S radostí vítáme Omnicom Media Group a Hearts & Science a těšíme se, že společně budeme psát další kapitolu našeho růstu,“ uvedl na síti LinkedIn.
Publicis Groupe jako dosavadní mediální agentura zajišťovala pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech. Ve spolupráci se svými lokálními pobočkami řídila z Prahy kampaně ve 14 zemích.
„Srdečné díky za spolupráci, odhodlání a veškerou skvělou práci, kterou pro značku Notino v průběhu let Publicis Groupe odvedla,“ vzkázal na Palmovku Vodák.