Nechť je provází síla! Cola-Cola s Disney osvěžují předalekou galaxii

Po úspěchu s limitovanou edicí plechovek s hrdiny Marvelu vsadily Coca-Cola s Disney na Hvězdné války. Globálně vypouštějí edicí sběratelských plechovek a lahví, ale i rozšířenou realitu.  

Ve velkém stylu se rozhodly Coca-Cola a Disney oslavit partnerství trvající 70 let od otevření Disneyland Resortu v 50. letech. Po úspěchu kampaně se superhrdiny ze stáje Marvelu, nyní sázejí na předalekou galaxii Hvězdných válek.

Součástí kampaně je 30 sběratelských plechovek a lahví s hrdiny, ať už se drží světlé nebo temné strany síly. Z toho se jich 27 objeví volně na trzích, tři – Chewbacca, Grogu s Mandalorianem a stormtrooper Prvního řádu – budou dostupní v zábavních parcích Disney.

Po naskenování QR kódů z obalů a reklam si i zákazníci užijí sci-fi s vylepšenou realitou, díky níž budou moci nahrávat a sdílet vzkazy ve stylu hologramů z Hvězdných válek. Vedle spotu pro televizi a digitál kampaň podpoří i kreativní obsah v dalších kanálech včetně OOH aktivací.

„Fanouškovství stojí na autenticitě, která oživuje celou naši kampaň. Nápad vytvořit hologram a posílat blízkým zprávy ve stylu hvězdných válek bude krásný zážitek pro všechny,“ uvedl mimo jiné Islam ElDessouky, globální viceprezident pro kreativní strategii a obsah společnosti Coca-Cola.

Seniorní viceprezidentka korporátních aliancí The Walt Disney Company Becca Vodnoy dodává: „Se společností Coca-Cola jsme chtěli oslovit fanoušky novými způsoby. Kampaň představuje ikonické scény tak, že fanoušci budou mít pocit pocit, jako by se ponořili do světa s postavami, které milují.“

Projekt, který globálně startuje od července, představily značky novinářům a influencerům na eventu v atrakci Star Wars: Galaxy’s Edge v kalifornském Disneylandu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345