Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coca-Cola a Marvel přinášejí novou limitovanou edici lahví a plechovek s příběhy hrdinů

Coca-Cola představila limitovanou edici lahví a plechovek s Marvel tematikou. Fanoušci se mohou těšit na příběhy, digitální zážitky a soutěž o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu v Paříži.

Spolupráce Coca-Coly a Disney začala před více než 60 lety a tyto dvě ikonické značky se propojují napříč projekty, vesmíry a multivesmíry – jako je například ikonický Marvel Universe. Aktuální limitovaná edice přivádí k životu svět marvelovských hrdinů pomocí unikátního spotřebitelského zážitku – limitované edice obalů Coca-Coly s 12 ilustracemi postav, které ožijí v rozšířené realitě přes aplikaci Coca-Cola. Právě tam se také soutěží o vzrušující zážitky a sběratelské předměty.  

Oblíbené nápoje se stanou branou do světa, kde spolu bojují nejznámější hrdinové a padouši. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Thanos, She Hulk, Daredevil, Wolverine, Juggernaut, Deadpool a Loki vystoupí po naskenování z červeno bílo černých ilustrací obalů Coca-Coly i Coca-Coly Zero.  

Reklama
ČEZ

360° globální kampaň 

Globální kampaň zahrnuje novou kreativu včetně TV spotu „The Heroes“, který poběží nejen v televizi, ale také v kinech a na sociálních sítích. Dále pak DOOH, 3D OOH, spolupráci s influencery, například s Mikýřem, Lubošem Kulíškem a Honzou Hrdličkou a využití rozšířené reality v aplikaci Coca-Cola.

„Naše nejnovější limitovaná edice s Marvelem využívá dlouhodobou spolupráci mezi oběma značkami a přináší fanouškům unikátní zážitky, kdy jejich hrdinové vystoupí pomocí AR z obalů Coca-Coly,“ vysvětluje senior marketing manažerka Coca-Coly Mária Drotárová a dodává: „Kampaň spouštíme postupně po celém světě. Tímto spojením chceme vyzdvihnout fakt, že nápoje Coca-Cola a filmy Marvel se k sobě hodí ve všech ohledech.“

Spotřebitelská soutěž o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu v Paříži

Kromě sběratelských plechovek a napínavých AR zážitků nabízí limitka Coca-Cola x Marvel fanouškům šanci vyhrát vzrušující ceny. Epická soutěž bude probíhat od 12. srpna do 1. listopadu 2024. 

Stačí jen naskenovat QR kód z obalu do aplikace Coca-Cola, zadat PIN zpod víčka a zkusit vyhrát některou ze stovek odměn. Jednoduchý princip soutěže umožňuje již zmíněná Coca-Cola aplikace.

Hlavní cenou bude třídenní výlet pro čtyři rodiny do Disneylandu v Paříži. Na další šťastlivce pak čeká limitovaná edice merche Coca-Cola x Marvel – bundy, kšiltovky, mikiny a trička.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)