Emoce také do komunikace směrem k obchodníkům dává ČSOB s rozšířením konceptu „Jdeme vám naproti“.
ČSOB spustila novou kampaň směřovanou na podnikatele. Do B2B komunikace přidává emoce s jednoduše výstižným příběhem o podpisu hodinářky nejen na dokumentech v pobočce banky.
„Vy jste podepsaní pod každý úspěchem své firmy. My vám pomáháme růst ještě dál,“ říká voiceover spotu, s kterým se na LinkedIn pochlubil Tomáš Stegura, výkonný ředitel ČSOB pro firemní segment a rozvoj byznysu.
„Jsem moc rád, že máme novou reklamu zaměřenou na firmy. Jsem rád, že postupně dáváme i více důrazu na ‚O‘ v naší zkratce,“ uvedl Stegura s tím, že se bance v posledních letech nedařilo u podnikatelů budovat pozitivní emoce.
Maskot chameleona podle něj na firmy nefunguje tak, jako na fyzické osoby. „Díky našemu marketingovému týmu, že nás poslouchá a pomáhá. Věřím, že tenhle spot nás směruje na lepší cestu,“ dodal.
Na natáčení spotu, jehož kreativu měla na starosti agentura Zaraguza a produkci Boogie Films s režisérem Robertem Hlozem, už také dříve s hashtagem #JdemeFirmamNaprotin upozornila na LinkedIn Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.
Spot, tentokrát bez zmiňovaného chameleona, rozvíjí komunikační koncept „Jdeme vám naproti“, který ČSOB s agenturou Zaraguza uvedla v červnu 2023 a zdůrazňuje poslání skupiny zaměřené na vztah ke klientům.
Vizitka kampaně
Klient: ČSOB
Agentura: Zaraguza
Produkce: Boogie Films
Režie: Robert Hloz