Bankovní skupina startuje kampaň od Zaraguzy. Spot s řadou drobných laskavostí ve stylu filmu Musíme si pomáhat odkazuje na poslání brandu.
Skupina ČSOB červnovou kampaní představuje novou dlouhodobou komunikační strategii odkazující na poslání skupiny zaměřené na vztah ke klientům, reprezentuje ho slogan „jdeme vám naproti“. „To jsou tři slova, se kterými se budeme potkávat čím dál tím častěji. Když nám jde někdo naproti, znamená, že nám proaktivně pomáhá. A o tom je ČSOB. Chceme jít naproti klientům, firmám, inovacím, společnosti, a také všem, kteří tvoří příběh skupiny. Naším posláním je usnadňovat klientům jejich vlastní cestu ke spokojenému životu,“ uvedla k nové komunikační strategii značky Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace a marketingu v ČSOB.
Komunikační koncept představuje kampaň, za níž stojí agentura Zaraguza s kreativním vedením Judity Ružičkové a Romana Biatha. Spot, jenž se poprvé objevil v televizi 5. června, je vytvořený s produkcí Boogie Films s režií Roberta Hloze. Vyzněním připomíná film Pošli to dál z roku 2000. Postupně se potkávající hrdinové reklamy se překvapují milými gesty, dokud se kruh neuzavře.
Koncept ČSOB podtrhuje průzkumem uspořádaném na reprezentativním vzorku populace ČR koncem května. Podle něj jsou drobné laskavosti vlastní 98 procentům Čechů. I přesto, že z průzkumu vyplývá vysoká chuť pomáhat, je podle banky trochu paradoxem že 80 procent lidí si o pomoc zdráhá říct. Většina z nich to ale udělá, když je opravdu potřeba.
„V ČSOB se snažíme dělat víc než jen reagovat na potřeby společnosti a klientů. Nestojíme na místě, ale jsme silným partnerem, který lidem, firmám i společnosti vychází vstříc. Přicházíme s užitečným řešením, často dříve než si o ně klienti sami stačí říct,“ dodala Němcová Pixová.


Mediální nasazení kampaně má na starosti Publicis Groupe. Vedle televize, online kanálů či kin se objeví i v rozhlasu na stanicích zastoupených Radio United Total. Objeví se také v OOH na klasických CLV i na plochách nakupovaných přes RTB v Praze. Postupně přibudou i obrandované tramvaje ve velkých městech a instalace v pražské stanici metra Můstek.
Nové poslání odráží postupně zaváděnou strategii jednoho silného brandu skupiny ČSOB napříč finančními službami. Ten od roku 2021 reprezentuje maskot v podobě modrého chameleona, jehož koncept také přišel od agentury Zaraguza. Sjednocování značek se nedávno projevilo například změnou tváře ČSOB Stavební spořitelny, u níž chameleon nahradil 30 let používaného maskota lišky.