Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Česká spořitelna uvedla s Warhorse Studios svítící kartu, jako první na světě

Vedle virtuálních karet s motivy Kingdom Come: Deliverance II uvádí Česká spořitelna jako první banka platební kartu Visa s OLED technologií. Gamerům nabídne 2000 kusů.

Spolupráci s herním studiem Warhorse Studios, které 4. února vydává pokračování jedné z nejpopulárnějších českých her Kingdom Come: Deliverance II., posouvá Česká spořitelna na další level.

Po virtuálních platebních kartách se třemi motivy ze středověké hry vydává plastovou platební kartu Visa s OLED technologií, vyrobenou společností Idemia. Podle banky je první taková ne světě.

Reklama

Pro gamingové nadšence kartu představuje v limitovaném počtu 2000 kusů, které bude klientům postupně uvolňovat. Každý únorový pracovní den (od 3. do 28. února 2025) ji tak může vždy získat 100 nejrychlejších zájemců.

„Již podzimní představení speciálních virtuálních karet s tématikou hry Kingdom Come: Delivereance II mělo mezi našimi klienty obrovský ohlas. Jeden ze tří designů virtuální karty si vytvořilo přes 20 tisíc našich klientů, přičemž největší zájem byl právě o motiv s Jindřichem,“ říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.

„Jsem proto moc rád, že se nám den před uvedením této z jedné nejočekávanějších her letošního roku podařilo společně Warhorse Studios pro herní komunitu připravit i reálnou plastovou kartu s motivem Jindřicha,“ dodává.

Tobias Stolz-Zwilling, PR manažer společnosti Warhorse, k tomu říká: „Výsledek naší šestileté práce opouští hnízdo. Máme velikou radost z prvních dojmů ze hry a věříme, že i tato limitovaná svítící karta udělá fanouškům Kingdom Come radost.“

© Česká spořitelna / Warhorse Studios

Karta se při placení rozsvítí, jakmile se přiblíží do vzdálenosti čtyř centimetrů od platebního terminálu a je kompatibilní se všemi standardními platebními terminály i NFC čtečkami (i těmi v chytrém telefonu).

Má integrovanou OLED plochu, která je velmi tenká, zároveň zajišťuje jasné a silné svícení. Karta nemá samostatný zdroj energie a používá bezdrátovou samonabíjecí technologii prostřednictvím NFC. „Je nám ctí být partnerem České spořitelny v oblasti platebních karet již téměř 10 let. Tato poslední spolupráce na limitované edici gamingové karty byla skutečně inspirativní, protože jsme společně pracovali s nejnovější inovativní technologií platebních karet a přinesli jsme první plně certifikovanou OLED platební kartu na český trh,“ komentuje

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka