Na jedno je spoleh, říká Velkopopovický Kozel v kampani od Zaraguzy

Pivní brand ze skupiny Plzeňského Prazdroje osvěžuje komunikaci. Oslavuje všechny, kteří neváhají podat pomocnou ruku.

Velkopopovický Kozel přesouvá svou komunikaci blíže k lidem a situacím z běžného života. V první kampani od agentury Zaraguza, jíž si značka v tendru vybrala loni na podzim, se zaměřuje na pomoc v partách a oceňuje všechny, na které je vždycky spoleh.

„Velkopopovický Kozel je stabilní pivní značka. Kozlí svět jsme budovali dlouho a vybudovali jsme ho skvěle, proto ho nebudeme opouštět, jen ho trochu osvěžíme,“ vysvětluje manažer brandu Petr Klíma.

Živý kozel Olda zůstává tváří značky a hlavním hrdinou kampaně. Protože kde je podle komunikace Kozel, tam se pomoc vždycky najde.

Kampaň běží od tohoto týdne v televizi a v digitálu. S hravější komunikací míří Kozel na sociální sítě, kde brzy představí nové „kozlí“ ambasadory značky.

Nebude chybět ani nová limitovaná edice plechovek a lahví speciálně pro členy party. Spojená bude s velkou aktivační soutěží, ve které brand finančně podpoří až deset komunitních projektů.

„Velkopopovický Kozel je na pivním trhu legendou. Jsme rádi, že jsme mohli být při jeho refreshi a připravit novou komunikační kampaň. Věříme, že si získá stávající spotřebitele a osloví i nové,“ dodává Dajana Székelyová, „creative team lead“ z agentury Zaraguza.

Vizitka kampaně:
Klient: Velkopopovický Kozel – Plzeňský Prazdroj
Agentura: Zaraguza CZ
Executive creative director: Kateřina Huňová
Strategy director: Roman Biath
Strategic planner: Lucia Urbaníková
Account director: Kristína Hledíková
Creative team lead: Dajana Székelyová
Art director: André Lavrador
Copy & Idea: Dajana Székelyová, Judita Ružičková, Michal Krhut
Produkce: Bistro Films
Režie: Dan Růžička

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard