Pivní brand ze skupiny Plzeňského Prazdroje osvěžuje komunikaci. Oslavuje všechny, kteří neváhají podat pomocnou ruku.
Velkopopovický Kozel přesouvá svou komunikaci blíže k lidem a situacím z běžného života. V první kampani od agentury Zaraguza, jíž si značka v tendru vybrala loni na podzim, se zaměřuje na pomoc v partách a oceňuje všechny, na které je vždycky spoleh.
„Velkopopovický Kozel je stabilní pivní značka. Kozlí svět jsme budovali dlouho a vybudovali jsme ho skvěle, proto ho nebudeme opouštět, jen ho trochu osvěžíme,“ vysvětluje manažer brandu Petr Klíma.
Živý kozel Olda zůstává tváří značky a hlavním hrdinou kampaně. Protože kde je podle komunikace Kozel, tam se pomoc vždycky najde.
Kampaň běží od tohoto týdne v televizi a v digitálu. S hravější komunikací míří Kozel na sociální sítě, kde brzy představí nové „kozlí“ ambasadory značky.


Nebude chybět ani nová limitovaná edice plechovek a lahví speciálně pro členy party. Spojená bude s velkou aktivační soutěží, ve které brand finančně podpoří až deset komunitních projektů.
„Velkopopovický Kozel je na pivním trhu legendou. Jsme rádi, že jsme mohli být při jeho refreshi a připravit novou komunikační kampaň. Věříme, že si získá stávající spotřebitele a osloví i nové,“ dodává Dajana Székelyová, „creative team lead“ z agentury Zaraguza.
Vizitka kampaně:
Klient: Velkopopovický Kozel – Plzeňský Prazdroj
Agentura: Zaraguza CZ
Executive creative director: Kateřina Huňová
Strategy director: Roman Biath
Strategic planner: Lucia Urbaníková
Account director: Kristína Hledíková
Creative team lead: Dajana Székelyová
Art director: André Lavrador
Copy & Idea: Dajana Székelyová, Judita Ružičková, Michal Krhut
Produkce: Bistro Films
Režie: Dan Růžička