Zaraguza připravuje nový kreativní koncept pro Velkopopovického Kozla po vyhraném výběrovém řízení.
Ve dvou kolech a v souladu se zásadami iniciativy Férový tendr si Velkopopovický Kozel vybíral kreativní agenturu pro český trh. Hlavním úkolem ve výběrovém řízení bylo vytvoření nového kreativního konceptu. Z pěti agentur zvítězila Zaraguza. První kampaň z její dílny bude k vidění začátkem příštího roku.
© Zaraguza
„Od první chvíle se nám líbil přístup Zaraguzy a změny, které agentura navrhla. Věříme, že to bude začátek úspěšné spolupráce, která nám pomůže pokračovat v dlouhodobém budování silné značky,“ říká Petr Klíma, brand manažer Velkopopovického Kozla.
Pro agenturu představuje zisk pivního klienta další důležitý́ krok v plánované expanzi. „Jsme rádi, že můžeme přivítat v portfoliu svou první pivní značku – a to rovnou tak ikonickou, jako je Velkopopovický Kozel,“ dodává Anna Nedelská, „client service director“ ze Zaraguzy.