Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Televizní obrazovky pocítí lví sílu v nové kampani Magnesie

Na dubnový redesign minerální vody Magnesia nyní značka navazuje kampaní s majestátním lvem, který dominuje novému televiznímu spotu. Hlavní hrdina ztělesňuje lví sílu přírodního hořčíku, obsaženého v minerální vodě Magnesia.

Kampaň odstartovala v polovině listopadu a zahrnuje televizní i online spoty a influencerské spolupráce. Ústředním motivem je lev elegantně se pohybující pod vodní hladinou. „V nové kampani jsme do centra pozornosti přivedli lva, který je od pradávna symbolem síly a energie a se značkou je spjatý již od jejího vzniku. Snažili jsme se navázat na tradici našich ikonických spotů a zároveň přinést intenzivní vizuální zážitek,“ uvádí Vladimíra Procházková, senior brand manažerka značky Magnesia.

Televizní spot vznikl začátkem září v Madridu pod taktovkou renomovaného režiséra Sebastiena Grousseta. Produkce se ujala španělská společnost Mendips ve spolupráci s kreativní agenturou Milano Praha. Lokalizaci spotu a další doplňkové služby pro český a slovenský trh zajišťuje agentura WMC Grey.

Reklama
ČEZ

Tvůrci při tvorbě spotu využili unikátní postprodukční postupy, které spočívají v kombinaci čtyř pokročilých technologií, včetně CGI a umělé inteligence. Díky tomu byli schopni vytvořit velmi realistické ztvárnění lva. Od kampaně si slibují, že Magnesii odliší od konkurence.

Svůj hlas televiznímu spotu propůjčil Václav Neužil, držitel Českého lva za nejlepší mužský herecký výkon v hlavní roli. Tato spolupráce přináší další symbolickou vrstvu a umocňuje důraz na lví motiv, který prostupuje celou kampaní.

Symbolika se promítne také do teaseru, který pomocí CGI oživí budovu pražského Rudolfina – místa, kde se ocenění Český lev tradičně předává. „Díky využití CGI jsme na fasádě Rudolfina vytvořili majestátní hlavu lva, která symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku obsaženého v Magnesii. S využitím hlavního symbolu značky jsme dosáhli překvapivého vizuálního efektu,“ uvedl Vlastimil Hladík z agentury WMC Grey. Teaser se objeví souběžně s televizním spotem a diváky naladí na hlavní sdělení kampaně.

Ta oficiálně startuje 18. listopadu 2024 a bude zahrnovat televizní spoty na stanicích Prima Group, online reklamu, spolupráci s influencery a sponzoring. Spot bude k vidění také na sociálních sítích a YouTube. Kampaň bude probíhat až do úvodu roku 2025.

„Novou kampaní chceme zdůraznit jedinečné složení minerální vody Magnesia bohaté na přírodní hořčík a potvrdit její pozici jedničky na trhu minerálních vod. Věříme, že symbol lva osloví naše stávající zákazníky i novou generaci spotřebitelů,“ uzavírá Vladimíra Procházková.

Vizitka kampaně

Klient: Magnesia (Mattoni 1873)
Kreativní koncept: Sober Film
Produkce: Mendips ve spolupráci s kreativní agenturou Milano Praha
Lokalizace spotu a další doplňkové služby pro český a slovenský trh: WMC Grey
Režie: Sebastien Grousset
Voice over: Václav Neužil
Brand manažerky Magnesia: Karolína Šimonová a Vladimíra Procházková
Brand strategy manažerka Mattoni 1873: Barbora Gavendová

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)