Reklama
Megaboard

Magnesia mění vizuální identitu, do centra pozornosti se dostává symbol lva

Magnesia po 11 letech kompletně aktualizuje svou vizuální identitu. Prostor dostává symbol lva, který je s Magnesií spjatý od jejího počátku a nyní přichází ve výraznějším a moderním pojetí. 

Změna vizuální identity přichází v době, kdy výrobce minerálních vod s roční produkcí 139 milionů lahví pro český trh potvrzuje své vedoucí postavení na trhu. Zároveň si zachovává i přední pozici na slovenském trhu minerálních vod a exportuje své produkty do dalších zemí. Tradiční česká značka nyní rozšiřuje své portfolio řady funkčních vod Magnesia Plus o inovativní varianty Boost a Revital. 

„Impulsem k celkovému redesignu našeho loga byla potřeba modernizace a přizpůsobení současným trendům. Předchozí design už neodrážel dynamiku a inovativní směřování naší značky,“ objasňuje důvody změny Karolína Šimonová, „brand managerka“ značky Magnesia. „Nové logo v první řadě symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku. Jsme přesvědčeni, že moderní design potvrzuje prémiovost naší značky, mimo jiné díky svému minimalismu, použití metalických barev a celkovému provedení. Rovněž jsme se rozhodli pro výraznější odlišení podle stupně perlivosti,” dodává.

Nová vizuální identita Magnesia, kterou vytvořila mezinárodní agentura FutureBrand, má za cíl posílit image značky jako ikony tím, že tvoří rafinované vizuální prvky a výrazný symbol, který dokonale vystihuje její podstatu. „Odklon od erbu evokujícího aristokratické dědictví k působivé ikoně lva nám umožnil lépe využít sílu značky. V procesu redesignu jsme dali přednost základním vlastnostem brandu, zejména síle spojené s hořčíkem. Ačkoliv byl znak se dvěma lvy významným dědictvím, cítili jsme potřebu vyvinout jej v modernější ikonu. Pro udržení spojení značky s hlavním symbolem jsme elegantně začlenili velké M do lví hřívy, čímž jsme zajistili jemné, avšak výrazné propojení,” vysvětluje hlavní inspiraci pro tvorbu Fabrizio Severino, „design director“ milánského FutureBrandu

Inovativní přístup k redesignu je podpořený propracovanou marketingovou strategií, zahrnující PR, online reklamu, spolupráci s influencery a televizní vysílání, včetně využití product placementu. Specifický přístup k digitálním a tradičním médiím má za úkol maximálně oslovit a zapojit cílové publikum. „Chceme se více zaměřit na mladší cílovou skupinu, ale zároveň nezapomínáme na našeho tradičního spotřebitele. Tomu individuálně přizpůsobíme komunikaci na všech kanálech,” upřesňuje Karolína Šimonová.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále