Z chatbotů se stávají tiší hrdinové péče. Pomáhají řešit rutinu, ulevují operátorům i zákazníkům.

Automatizace klientské komunikace není jen zjednodušení rutiny. Díky AI, jazykovým modelům a propojení s interními systémy se z chatbotů stávají schopní řešitelé složitých situací. Co všechno už dnes zvládnou — a kde zatím selhávají?

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 23/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-22

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-22

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Koen Pauwels
Andrew Tindall
MAM live: influenceři
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
MAM Souboj spotů květen
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
MAM Souboj spotů květen