Na cestu hledání perfektního dárku pro sestru vede ve vánočním spotu John Lewis od Saatchi & Saatchi režisér Francois Rousselet.
Řetězec John Lewis, jehož spotem tradičně začínají Vánoce nejen ve Velké Británii, vypustil finále své letošní trojdílné sváteční kampaně. Video „The Gifting Hour“ sleduje magickou cestu ženy, která shání ideální dárek pro svou sestru. Vyráží samozřejmě do obchodu John Lewis, kde jednou ze skříní jako v sérii Letopisy Narnie prochází do fantazijního světa, v němž znovu zažívá nejdůležitější momenty vztahu se sestrou. Nakonec ideální dárek najde, aby se člověk dozvěděl: „Tajemství perfektního dárku? Vědět, kam ho vyrazit hledat.“
Spot, který režíroval Francois Rousselet s produkcí Riff Raff Films, doprovází skladba Richarda Ashcrofta nazvaná Sonnet z alba Acoustic Hymns Vol.1. Společně s ním také John Lewis vyhlašuje soutěž pro umělce, kteří mohou na tuto skladbu nazpívat vlastní verzi. Účastnit se může kdokoli od 15. listopadu na TikToku s hashtagem #MySonnet.
Hlas vítězky či vítěze zazní ve speciálním vysílání reklamy na Štědrý den, nahrávku vydá BMG a další cenou bude nákup za tři tisíce liber (zhruba 91 tisíc korun) v John Lewis.
„Tajemstvím perfektního dárku je vědět, kam ho vyrazíte hledat. Hrdinky naší reklamy tak objevují ‚hodinu daru‘, kdy najdete něco opravdu smysluplného pro někoho blízkého. Naše obchody jsou srdcem značky a zákazníci milují rituál vánočních nákupů v nich. Proto jsme se poprvé rozhodli dát našemu obchodu jednu z hlavních rolí ve vánoční kampani,“ uvedla Charlotte Lock, „customer director“ John Lewis.
Vizitka kampaně
Klient: John Lewis
Agentura: Saatchi & Saatchi London
Produkce: Riff Raff Films
Režie: Francois Rousselet
Hudba: Richard Ashcroft
Nasazení: Od 14. listopadu 2024